AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 ? Anonymkode: a635e...1f3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ? Anonymkode: a635e...1f3 Det vet jeg ikke, men jeg er i alle fall lei min 😅 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hurja Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Hvis en behandler blir lei av pasienten sin, håper jeg han/hun holder det for seg selv og heller ikke utstråler det, for det tror jeg kan skade pasienten. Og så håper jeg at terapeuten heller kan si til pasienten at de må avslutte feks pga manglende virkning av terapien, og så gi pasienten en verdig avslutning og evt henvise til en annen terapeut som kan hjelpe pasienten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.