Gå til innhold

Kansellering av ferietur


Savannah

Anbefalte innlegg

Jeg hadde bestilt og betalt reise i juli til 'Sovjetistan' - en rundreise til fem land i Sentral Asia.  I dag fikk jeg mail om at turen er kansellert, men jeg kan komme med i august.  Jeg har ferie i juli og har planlagt hele ferien rundt denne reisen.  Jeg har mest lyst å gråte nå.

Ser ut som det meste er utsolgt på denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savannah skrev (15 minutter siden):

Jeg hadde bestilt og betalt reise i juli til 'Sovjetistan' - en rundreise til fem land i Sentral Asia.  I dag fikk jeg mail om at turen er kansellert, men jeg kan komme med i august.  Jeg har ferie i juli og har planlagt hele ferien rundt denne reisen.  Jeg har mest lyst å gråte nå.

Ser ut som det meste er utsolgt på denne tiden.

Kjedelig med avlysning, men det er vel ikke akkurat overraskende at turer til tidligere Sovjet blir kansellert i disse dager. Tvilsomt om reiseforsikring vil gjelde der også. Det er vel bare å finne på noe annet i ferien, da.

 

Spennende område, håper du får turen en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Kjedelig med avlysning, men det er vel ikke akkurat overraskende at turer til tidligere Sovjet blir kansellert i disse dager. Tvilsomt om reiseforsikring vil gjelde der også. Det er vel bare å finne på noe annet i ferien, da.

 

Spennende område, håper du får turen en annen gang.

Det er ikke avlyst pga. krigsfare og det er ingen restriksjoner mot å reise dit.  Vanlig reiseforsikring gjelder der, og trengs ikke høy risiko forsikring.  Tror Putin setter nesa mer mot vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (5 minutter siden):

Det er ikke avlyst pga. krigsfare og det er ingen restriksjoner mot å reise dit.  Vanlig reiseforsikring gjelder der, og trengs ikke høy risiko forsikring.  Tror Putin setter nesa mer mot vest.

Oki, jeg trodde det var avlyst på grunn av den urolige situasjonen. Jeg ville ikke følt meg helt trygg på å reise til tidligere Sovjet-republikker for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...