Othea Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Jeg er så rastløs. Sliter med å sitte stille. Kjeder meg. Har så mye indre uro. Og mye angst og depresjon som er helt utholdbart. Jeg sliter med hukommelse og konsentrasjon så det å se en film eller lese i bok får jeg ikke med meg noe. Hva annet kan jeg gjøre når jeg er i ro? Jeg går tur med hundene men er sliten. Så orker ikke å bare gå. Hva gjør dere om dagene? Jeg får ikke tida til å gå. Er alene hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Strikke/hekle Spille (altfra store spill til kabal på PCen/mobilen) Skrive Trene hundene (triks, søk osv) Chatte med/ringe noen du kjenner Lage god mat. Evt sjekke oppskrifter på nett og planlegge hva du kan handle og lage av god mat til i morgen/resten av uka 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.