AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Hei 😀 Hvor lang tid tok det fra søknaden ble sendt inn til de kontaktet deg? Kanskje noen kan dele sine erfaringer med Fact team ? Anonymkode: 3fef3...5bc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hei 😀 Hvor lang tid tok det fra søknaden ble sendt inn til de kontaktet deg? Kanskje noen kan dele sine erfaringer med Fact team ? Anonymkode: 3fef3...5bc Det tok ikke lang tid, husker ikke eksakt. Det er en psykiater der som har med medisiner å gjøre, ellers snakker jeg med en sykepleier. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 stjernestøv skrev (19 minutter siden): Det tok ikke lang tid, husker ikke eksakt. Det er en psykiater der som har med medisiner å gjøre, ellers snakker jeg med en sykepleier. Takk for svar. Bra det ikke tok lang tid. Anonymkode: 3fef3...5bc 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 stjernestøv skrev (På 26.4.2022 den 13.27): Det tok ikke lang tid, husker ikke eksakt. Det er en psykiater der som har med medisiner å gjøre, ellers snakker jeg med en sykepleier. I morgen har det gått 2 uker. Er det fremdeles ikke lang tid? Vet du om det går an å få kjøreturer? Eller snakker du bare med din? Håper det går greit at jeg spørr. Det virket som du vet en del. Anonymkode: 3fef3...5bc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I morgen har det gått 2 uker. Er det fremdeles ikke lang tid? Vet du om det går an å få kjøreturer? Eller snakker du bare med din? Håper det går greit at jeg spørr. Det virket som du vet en del. Anonymkode: 3fef3...5bc Syns to uker var litt lang tid, tror jeg hørte fra dem innen to uker. Men det kan jo være annerledes andre plasser. Vi er på kjøretur noen ganger og går tur noen ganger. Greit at du spør ja  0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.