Gå til innhold

Har panikk.


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Har akkurat fått igjen pusten.

Trodde jeg skulle bli letta nå som ting begynner å rulle, men har fått alldeles hetta i stedet. Sov ikke i natt, og har styra og stelt nå, psyk-time, tatt opp masse ting, bestilt billetter hjem..

trodde klokka var mye, mye mer, får ikke tanken på den ut av hodet, jeg fikk noia så fort jeg ble alene i dag.

Fikk ingen piller i dag, skal til legen først om et par dager, han er ikke inne i dag, det gjør jo alt verre..

for jeg må bare få litt ro på meg nå.

Vet ikke om det er for tidlig å tenke på legevakta. Men dagen er ennå så lang, og det går virkelig dårlig. Tenkte kanskje jeg kunne få noe sterkere å sove på bare for i natt, og/eller noe å roe meg litt på.

Ingen får gjort noe særlig mer nå, en gedigen mølle er blitt satt i gang i dag, søknad om ditt og datt, og uroen lar seg ikke prate bort.

Det går ganske bra hvis jeg gjør noe hele tida, men det er jo ikk emye jeg tør alene.

Trodde jeg skulle takle dagen i dag bedre..

Fikk en idè nå, å høre m x om jeg kunne sitte på skolen m han eller noe hvis jeg holdt kjeft og kanskje var innom en eller annen og fikk noe som kanskje tok brodden av det verste.

Er bare for i dag , kanskje morra. så er det jo hjemreise og etter det er det snart innleggelse. ( tar kanskje litt tid..? )

Kanskje ingen god ide. Han trenger jo å ha sitt også.

nå ble jeg i tvil.

ble for mange tanker i dag.

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...