Gå til innhold

Behandler snudde seg vekk da jeg leste noe jeg hadde skrevet, hva kan grunnen til det være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sist time snudde behandler seg vekk da jeg skulle lese noe jeg hadde skrevet. Jeg så på henne når hun hadde snudd seg vekk og hun sa da "Jeg hører etter, altså".  Tror hun satt slik mesteparten av tiden (jeg var opptatt med å lese så fulgte ikke så veldig godt med). Hva kan grunnen til det være? For meg virker det som en litt rar ting å gjøre, men kanskje det ligger noe bak jeg ikke helt forstår?
Jeg burde sikkert spørre behandler, men er en stund til neste time og jeg synes det er litt skummelt å skulle spørre. 

Anonymkode: 5e5e2...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje hun har dårlig hørsel og måtte snu det gode øret til?

Anonymkode: ff787...e4b

Kanskje? Men jeg tror egentlig ikke det for hun satt ganske nært og hun bruker aldri gjøre det ellers... 

Anonymkode: 5e5e2...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var det morsomt eller teit det du skrev isåfall kan det jo være hun prøvd eå skjule at hun lo. 

Anonymkode: 9e8ed...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var det morsomt eller teit det du skrev isåfall kan det jo være hun prøvd eå skjule at hun lo. 

Anonymkode: 9e8ed...d68

Det kan hende. Når jeg skrev det så var jeg jo alvorlig (altså så var det ikke ment at det skulle være morsomt). Men det kan jo være hun syntes det likevel? Nå fikk jeg nesten litt angst. 

Anonymkode: 5e5e2...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva var det hun snudde seg mot? Var det noe der som hun så på? Vindu? Dataskjerm? 

Anonymkode: ff787...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva var det hun snudde seg mot? Var det noe der som hun så på? Vindu? Dataskjerm? 

Anonymkode: ff787...e4b

Hun snudde seg mot veggen. Slik jeg husker det.

Anonymkode: 5e5e2...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hun snudde seg mot veggen. Slik jeg husker det.

Anonymkode: 5e5e2...81b

Noen trenger å se bort eller lukke øynene for å konsentrere seg bedre, så kanskje det var bedre enn å lukke øynene? 

Anonymkode: 36f27...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sist time snudde behandler seg vekk da jeg skulle lese noe jeg hadde skrevet. Jeg så på henne når hun hadde snudd seg vekk og hun sa da "Jeg hører etter, altså".  Tror hun satt slik mesteparten av tiden (jeg var opptatt med å lese så fulgte ikke så veldig godt med). Hva kan grunnen til det være? For meg virker det som en litt rar ting å gjøre, men kanskje det ligger noe bak jeg ikke helt forstår?
Jeg burde sikkert spørre behandler, men er en stund til neste time og jeg synes det er litt skummelt å skulle spørre. 

Anonymkode: 5e5e2...81b

Jeg hadde ikke kastet bort en kalori på å drive å tolke handlinger, utsagn og meninger. Er du usikker, spør. Om ikke, gå videre.

Anonymkode: cab1b...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 22.54):

Jeg hadde ikke kastet bort en kalori på å drive å tolke handlinger, utsagn og meninger. Er du usikker, spør. Om ikke, gå videre.

Anonymkode: cab1b...412

Amen. Dette virker som drøvtyggeri. Å tygge og tygge på samme innhold uten å tilføre noe nytt. En litt merkelig metafor i sammenhengen, men det samme skjer jo når man kverner på samme tanker om og om igjen også uten å komme noen vei. Da er det best å legge den til sides og si at man får ta den frem en gang man har noe nytt å tilføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...