Gå til innhold

Drikke en (eller to) cider før man drar til psykologtimen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva tenker dere om å drikke en (eller to) cider før man drar til psykologtimen? Og kommer han eller hun til å merke det? Jeg tenker nok de fleste sikkert vil si det er en dårlig ide? Men jeg tror det ville ha hjulpet meg mye. 

Anonymkode: f6f88...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva tenker dere om å drikke en (eller to) cider før man drar til psykologtimen? Og kommer han eller hun til å merke det? Jeg tenker nok de fleste sikkert vil si det er en dårlig ide? Men jeg tror det ville ha hjulpet meg mye. 

Anonymkode: f6f88...4ac

Det er en meget dårlig ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (Akkurat nå):

Det er en meget dårlig ide.

Kan du utdype hvorfor du mener det?

Anonymkode: f6f88...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker du før timen må du regne med reaksjoner. Du kan bli sendt hjem uten å ha noen time for alkohol luktes bedre av andre enn den som drikker det. En skal være rusfri i behandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

men hvorfor drikke før timen i det hele tatt?

Anonymkode: bc156...f7e

Jeg jobber med følelser sammen med psykologen og jeg er da fullstendig avstengt og klarer ikke føle noe, men når jeg drikker blir jeg mer emosjonell. Så slik sett tenker jeg at det ville hjulpet både meg og henne og terapiprosessen. 

Anonymkode: f6f88...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg jobber med følelser sammen med psykologen og jeg er da fullstendig avstengt og klarer ikke føle noe, men når jeg drikker blir jeg mer emosjonell. Så slik sett tenker jeg at det ville hjulpet både meg og henne og terapiprosessen. 

Anonymkode: f6f88...4ac

Jeg ville heller startet med å fortelle henne det du skriver her, om jeg var deg. Det vil hjelpe dere begge i prosessen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg jobber med følelser sammen med psykologen og jeg er da fullstendig avstengt og klarer ikke føle noe, men når jeg drikker blir jeg mer emosjonell. Så slik sett tenker jeg at det ville hjulpet både meg og henne og terapiprosessen. 

Anonymkode: f6f88...4ac

Det her bør du ta opp med henne. Jeg vil tro at hun synes det er en svært dårlig ide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...