AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Trenger råd. Eller tanker. Kptsd. Spiseforstyrrelse (omsider normalvektig). alltid klart å ta meg sammen uansett hva. Bor nå alene etter skilsmisse. Har truffet bunnen tror jeg. Føles som det ikke kan gå dypere. Er helt tom. Likegyldig. Tenker dog mye på døden. Ligger på et mørkt soverom andre uken på rad. Ikke klart å dusje. Spiser minimalt og heller ikke hver dag. Ligger i pysjen i sengen. Lyver for å slippe å forholde meg til folk. mistet troen på at det kan bli bedre. Har liksom ikke mer motivasjon til å kjempe. Klarer bare ikke ta meg sammen til å dusje, ut av soverommet, etc. som jeg alltid har klart før. hva skjer? 😔 Er dette depresjon? Men tar jo antidepressiva som har hjulpet i flere år? Hva kan hjelpe? Kommer meg ikke ut til psykologen. Anonymkode: 7b50f...27c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466572-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hurja Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trenger råd. Eller tanker. Kptsd. Spiseforstyrrelse (omsider normalvektig). alltid klart å ta meg sammen uansett hva. Bor nå alene etter skilsmisse. Har truffet bunnen tror jeg. Føles som det ikke kan gå dypere. Er helt tom. Likegyldig. Tenker dog mye på døden. Ligger på et mørkt soverom andre uken på rad. Ikke klart å dusje. Spiser minimalt og heller ikke hver dag. Ligger i pysjen i sengen. Lyver for å slippe å forholde meg til folk. mistet troen på at det kan bli bedre. Har liksom ikke mer motivasjon til å kjempe. Klarer bare ikke ta meg sammen til å dusje, ut av soverommet, etc. som jeg alltid har klart før. hva skjer? 😔 Er dette depresjon? Men tar jo antidepressiva som har hjulpet i flere år? Hva kan hjelpe? Kommer meg ikke ut til psykologen. Anonymkode: 7b50f...27c Jeg ville gjort det som kreves av meg for å komme meg til psykologen og fortelle det du skriver her, eller i det minste ringt. Og så tatt det derfra. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg møtte også veggen. Alt bare stoppet opp, og alt inni meg ville bare at jeg skulle isolere meg fra alle og ligge i en seng døgnet rundt. Jeg følte meg fysisk og psykisk utslitt. Men jeg tillot ikke meg selv å gi opp på den måten, selv om det var knallhardt å ta grep. Ring psykologen din. Si det akkkurat som det er. Det kan også styrten på medisinen må endres eller at du må bytte medisin eller legge til en annnen - sånn var det iallefall for meg. Jeg ønsker deg all mulig lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466572-depresjon/#findComment-4092184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.