Gå til innhold

Kommer du fra en skilsmisse familie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen får varige men av at foreldrene skiller seg. Brudd kan være veldig stygge og gå utover barna. 

Anonymkode: 460b5...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men jeg var voksen når de skilte seg. Men det har satt dype spor hos meg likevel.

Og så er jeg skilt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, 

Noen får varige men av at foreldrene skiller seg, mens andre blir skadet av å leve i vedvarende konflikter mellom foreldre.  Tror man skal være forsiktig med å være skråsikker på hva som vil være best for den enkelte familie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (10 minutter siden):

Nei, 

Noen får varige men av at foreldrene skiller seg, mens andre blir skadet av å leve i vedvarende konflikter mellom foreldre.  Tror man skal være forsiktig med å være skråsikker på hva som vil være best for den enkelte familie. 

Nei her også.

Ja, helt enig. Her ble avkommet glad da vi fortalte hen at vi skulle skilles. 

Anonymkode: 9fde4...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hurja
frosken skrev (25 minutter siden):

Nei, 

Noen får varige men av at foreldrene skiller seg, mens andre blir skadet av å leve i vedvarende konflikter mellom foreldre.  Tror man skal være forsiktig med å være skråsikker på hva som vil være best for den enkelte familie. 

Enig. Jeg husker at jeg tidlig ønsket meg at mamma skulle ta oss med vekk fra pappa. En gang gjorde hun det også, men han var så truende at hun ikke turte annet enn å dra tilbake til han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Noen får varige men av at foreldrene skiller seg. Brudd kan være veldig stygge og gå utover barna. 

Anonymkode: 460b5...678

Nei, men vokste opp i en uvanlig familie allikevel. :) Mine barn derimot ble skilsmissebarn, men vi har hele veien vært veldig opptatte av at de ikke skulle lide for at vi ikke fikk det til å fungere så jeg tror det har gått fint for dem. Nå er de unge voksne begge to og begge sier at de ikke fatter hvorfor deres far og jeg var sammen i utgangspunktet så forskjellige som vi er og at vi begge passer mye bedre sammen med våre nye partnere. :) Og det er vel alle enige i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Ja. Mine foreldre flyttet fra hverandre da jeg var 10 år. De har imidlertid hatt nær kontakt og godt samarbeid hele tiden etterpå, og er i dag gode venner.

I mine øyne nå var det riktig at de flyttet fra hverandre,  - familien funket mye bedre samlivsbruddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei.  Det var dog ikke like bra alltid.  Nå er de gamle og har funnet en slags balanse - ingen av dem ville klare seg på egenhånd.

Anonymkode: 32032...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica666

Jeg kommer fra et skilsmissehjem - da de endelig valgte å gå fra hverandre, endte vi opp med en lykkelig skilsmisse og alle fikk det bedre etterpå 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...