Gå til innhold

Kronisk psykisk og fysisk lidelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Er ny på dette forumet. Har siden jeg har vært barn slete med angst og depresjon. Har siden ungdomsalderen vært alvorlig psykisk syk og sliter med kronisk fysisk sykdom. Jeg har de siste årene bare blitt dårligere og har begynt å miste motet. Prøvd alle mulige medisiner i forskjellige kategorier med minimal effekt og andre behandlingsmetoder på DPS og en del innleggelser over de siste 20 årene. Merker jeg at i det siste har svært mange dager hvor jeg føler at jeg ikke klarer mer. Er så sliten og føler jeg ikke har mer å gi. Eneste grunnen til at jeg skriver her er for å kanskje snakke med andre som er i eller har vært i lignende situasjon og funnet en mening med livet og enten blitt frisk eller lært seg å leve med det til tross for det vonde. 

Anonymkode: 2c60e...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...