Gå til innhold

Bør jeg be om sterkere dose antidep? Jeg føler meg dårlig igjen


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

De siste dagene har jeg følt meg dårligere igjen. Tom, ingenting gjør meg glad, rastløs og stressa så fort jeg har fri, enda tristere blir jeg av at jobben er det som er mitt sosiale liv og min mening med livet. Har kanskje fått et tilbud i utlandet snart, men dette får jeg ikke vite før neste uke. Ikke engang det gjør meg glad. Jeg har hele tiden en angst som ligger bak. Det er ingenting som interesserer meg, plutselig. Og så har jeg fått kontakt med ei venninne som bor i en annen by, men det er en annen by. Hadde ei venninne her som flyttet hit i år og vi møttes hver dag, balansert der vi begge holdt kontakt. Nå er hun helt stille, hører absolutt ingenting mens jeg ser hun legger ut på insta om at hun henger med ei annen. Det er ikke sykemeldinger på jobben min lenger så jeg jobber bare 30% nå, og jeg kjenner det er overhodet ikke nok! 
Og så lurer jeg litt på om medisiner er nødvendig i det hele tatt. Hadde jeg blitt tilbudt andre typer hadde jeg sagt ja, fordi jeg er så nysgjerrig. Kanskje jeg ikke har hjelp av dem, kanskje jeg bare er ute etter å prøve forskjellig. Har lurt på om jeg bør øke dose Zoloft, står på 100mg nå. I tillegg vet jeg ikke med Aduvanzen siden jeg føler meg kunstig på de. Jeg blir helt passiv, og så får jeg uro når den går ut allerede etter 2 timer. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...