Gå til innhold

Tillitsbrudd


Othea

Anbefalte innlegg

Jeg hadde noen venner en gang og de forsvant alle sammen. Samtidig. Nå klarer jeg ikke å stole på andre mennesker. Jeg har blitt mobba og utfryst så mye opp gjennom livet. Både mobbing, trakassering, utsetenging, tillitsbrudd, ensomhet, uthenging på sosiale medier, utestenging, utfrysing, baksnakking. Verden er helt uholdbar og jeg tror at alle skal ta meg. Jeg er redd for å snakke fordi er redd det skal bli brukt mot meg senere noe jeg har opplevd før. Jeg føler meg bare til bry og jeg er lei av livet. Finner ikke mening med noe lengre.

Jeg har ingen nettverk. Jeg har ingen. Bare den følelsen er helt umenneskelig. Hvordan kan jeg bli mere normal? Jeg vil være sånn som alle andre. Jeg ønsker folk likte meg. Men jeg er bare ikke en sånn person som folk liker. Jeg er så usikker på meg selv. Og usikker på verden. Og siden jeg har opplevd så mye svik i livet så vet jeg snart ikke mere. Hva skal jeg gjøre? Jeg er så ensom og alene. Men det er ingen som liker meg. Jeg er ubrukelig. Jeg er fæl. Jeg er stygg. Jeg hater meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungjente2000000

Hei, jeg har opplevd mye av det lignende gjennom hele skolegangen min. Hvor gammel er du? Om du fortsatt går på skolen (grunnskole, vgs) så LOVER jeg at den delen blir bedre. For meg hjalp det veldig å dra til psykolog, og lære hvordan jeg kunne forstå hva som var mitt ansvar og mine forbedrings punkter, samt håndtere å bli mislikt og ikke være perfekt. Om du trenger noen å snakke med kan vi gjerne det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...