Gå til innhold

Hvem heier du på i Eurovision finalen i morgen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du noen favoritter? 

Anonymkode: da354...0e5

Har kun hørt den norske sangen i år, men skal se finalen sammen med datteren i morgen. :) Stiller med blanke ark der gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har flere favoritter: 

England: 

Tsjekkia

 

Nederland: 

Storfavoritten i media er :

Sverige: 

 

 

Anonymkode: da354...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker ikke storfavoritten I media Sverige. Men den er visst storfavoritt til å havne på de beste plasseringene. Jeg synes den er kjedelig  

Anonymkode: da354...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hørt og sett  den norske sangen, tror jeg (og kanskje litt av Ukraina), og den er godt under pari. Litt pinlig hele showet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (6 minutter siden):

Har bare hørt og sett  den norske sangen, tror jeg (og kanskje litt av Ukraina), og den er godt under pari. Litt pinlig hele showet.

Jeg synes den norske er kjempemorsom! Men hele showet og alt! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Jeg synes den norske er kjempemorsom! Men hele showet og alt! :D 

Ingen bombe at vi har litt ulik smak 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Nei, i år et det virkelig mye vræl. Heier ikke på noen. Vi skal nå uansett ha mgp-fest i morgen. 3 år siden sist nå. Maten er bestilt, bordet er dekket og duk strøket, har laget kake, vi har vasket leiligheten , plantet på terassen,  pusset vinduer utvendig og innvendig . Blir trivelig å samles tross elendig musikk 😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å se i kveld men stiller så og si blank. Hadde på siste semifinale i bakgrunnen mens jeg holdt på med noe greier, og så opp fra malingspannet bare én gang - da hun modelldamen fra Moldova sang, det var surere enn surest 😂

Det norske bidraget er pinlig tullball jeg håper ikke sjarmerer noen jury. Har aldri likt han der Idol-Gaute og har fått litt Tix-overdose også. 

Men som sagt, det kommer til å stå på i bakgrunnen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (49 minutter siden):

Kommer til å se i kveld men stiller så og si blank. Hadde på siste semifinale i bakgrunnen mens jeg holdt på med noe greier, og så opp fra malingspannet bare én gang - da hun modelldamen fra Moldova sang, det var surere enn surest 😂

Det norske bidraget er pinlig tullball jeg håper ikke sjarmerer noen jury. Har aldri likt han der Idol-Gaute og har fått litt Tix-overdose også. 

Men som sagt, det kommer til å stå på i bakgrunnen😊

Edit: Kom plutselig på at jeg heier på Hellas i år. Amanda Tenfjord er en hardtarbeidende og dyktig vokalist og løfter en litt døll låt på prima vis 😊

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane

ESC er ikke noe jeg interesser meg så veldig for lenger, men jeg får likevel alltid med meg Norges bidrag hvert år. Hvert år håper jeg også at Norge vinner, uansett hvordan låta er 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (45 minutter siden):

Edit: Kom plutselig på at jeg heier på Hellas i år. Amanda Tenfjord er en hardtarbeidende og dyktig vokalist og løfter en litt døll låt på prima vis 😊

Måtte søke opp sangen nå - for en stemmeprakt! Sangen er i en helt annen liga enn den tøvete norske, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (22 minutter siden):

Måtte søke opp sangen nå - for en stemmeprakt! Sangen er i en helt annen liga enn den tøvete norske, 

Ikke sant! Amanda Tenfjord studerte medisin på NTNU da hun ble oppdaget av bransjen på en bransjefestival, og daværende rektor Gunnar Bovim oppfordret henne til å ta et års permisjon fra studiet for å undersøke om musikk var mer enn en hobby for henne. Han sa noe ala «dette sier jeg nesten aldri, men medisin greier en dyktig person som deg å fullføre senere om du ønsker. Sjansen til å utvikle musikktalentet er derimot noe du må gripe her og nå om du vil utnytte det». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forpliktet til å heie på Norge… men utover det Hellas, Tsjekkia, Ukraina og Sverige. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hørt alle for første gang så sier jeg England.

Jeg tror den låta kunne stått seg utemfor mgp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Hei!

jeg ser ikke på grand prix som regel.

men uten å ha hørt noen av låtene, sa jeg, « Ukraina vinner», og det gjorde de visst.….

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...