Gå til innhold

Blir det ikke noe medlemskap i NATO for Sverige og Finland fordi Tyrkia sier nei?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alle NATO land må jo samtykke, så da blir det vel ikke noe da. 

Anonymkode: 73395...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
ISW skrev (18 minutter siden):

Husk at forhandlingskulturen i mange land er vesentlig ulik Norge. Det er vanlig å gå ekstremt hardt ut. 

Hva vil Tyrkia forhandle om da?

Anonymkode: 73395...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sin egen agenda og spiller sitt eget spill.

(Jeg skjønner ikke vitsen med å spille om makt og innflytelse på den måten uansett, men verden ser sikkert ut som et sjakkbrett for sånne typer)

Jeg aner ikke hva de har i en Nord -Atlantisk forsvarsallianse å gjøre uansett.

Det virket nok som en god idé en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke visste Tyrkia er medlem i NATO. Synes egentlig det er litt rart at de er med. Føler meg ikke trygg på at de vil komme oss til unsettning skulle det være nødvendig.

Men jeg også synes også at det er litt skummelt dette her. Synes det er naturlig at Sverige og Finland blir med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kast Tyrkia ut, de er bare troll uansett. De oppfører seg ikke som vestlige folk så de får heller finne seg en annen allianse, sikkert noen folk i midtøsten eller noe som vil ha dem på laget.

Dette er en engangsmulighet hvor vi kan få sverige og finland inn uten at det blir trøbbel siden russerne er opptatt med sitt tull, om vi ikke griper muligheten får vi den kanskje aldri igjen

Anonymkode: da3b6...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kast Tyrkia ut, de er bare troll uansett. De oppfører seg ikke som vestlige folk så de får heller finne seg en annen allianse, sikkert noen folk i midtøsten eller noe som vil ha dem på laget.

Dette er en engangsmulighet hvor vi kan få sverige og finland inn uten at det blir trøbbel siden russerne er opptatt med sitt tull, om vi ikke griper muligheten får vi den kanskje aldri igjen

Anonymkode: da3b6...529

Kan man stemmes ut av NATO? Kan flertall av andre NATO land stemme for at noen skal ut av alliansen?

Anonymkode: 73395...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan man stemmes ut av NATO? Kan flertall av andre NATO land stemme for at noen skal ut av alliansen?

Anonymkode: 73395...8c3

Aner ikke om en "kan" det, men hvis ikke kan en bare lage NATO2, også melder alle seg ut av NATO. Så er tyrkia eneste land i NATO så kan de ha alliansen for seg selv ;)  

Sånn løser de ting i krypto verdenen når en har rigide regler en ikke kommer seg rundt 😛 

Anonymkode: da3b6...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...