Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som ikke pynter seg til 17 mai!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser dere ned på dem. ? Er det frekt å ikke pynte seg? Jeg pyntet meg ikke i dag siden jeg har ikke pen klær. Har bare sommerkjole dom ikke passet til været, og jeg skulle jo heller ikke feire. Gikk vare til en venninne også dro vi på tivoli etterpå, men herregud som jeg ble glidd ned på, venninna mi merka det samme - hun hadde heller ikke pynter seg. Hadde på meg en grå genser og en svart jeans og joggesko. Altså ikke joggebukse, men vanlige hverdagslige klær. 

Anonymkode: a9d7b...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ser dere ned på dem. ? Er det frekt å ikke pynte seg? Jeg pyntet meg ikke i dag siden jeg har ikke pen klær. Har bare sommerkjole dom ikke passet til været, og jeg skulle jo heller ikke feire. Gikk vare til en venninne også dro vi på tivoli etterpå, men herregud som jeg ble glidd ned på, venninna mi merka det samme - hun hadde heller ikke pynter seg. Hadde på meg en grå genser og en svart jeans og joggesko. Altså ikke joggebukse, men vanlige hverdagslige klær. 

Anonymkode: a9d7b...ce3

Så flere folk som ikke var pyntet i dag og det er helt greit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ser dere ned på dem. ? Er det frekt å ikke pynte seg? Jeg pyntet meg ikke i dag siden jeg har ikke pen klær. Har bare sommerkjole dom ikke passet til været, og jeg skulle jo heller ikke feire. Gikk vare til en venninne også dro vi på tivoli etterpå, men herregud som jeg ble glidd ned på, venninna mi merka det samme - hun hadde heller ikke pynter seg. Hadde på meg en grå genser og en svart jeans og joggesko. Altså ikke joggebukse, men vanlige hverdagslige klær. 

Anonymkode: a9d7b...ce3

Jeg var ute og pynta meg ikke. La ikke merke til at noen så på meg men merket at jeg så mye på de andre som hadde så fine antrekk :) 

Anonymkode: 9e6a7...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ser dere ned på dem. ? Er det frekt å ikke pynte seg? Jeg pyntet meg ikke i dag siden jeg har ikke pen klær. Har bare sommerkjole dom ikke passet til været, og jeg skulle jo heller ikke feire. Gikk vare til en venninne også dro vi på tivoli etterpå, men herregud som jeg ble glidd ned på, venninna mi merka det samme - hun hadde heller ikke pynter seg. Hadde på meg en grå genser og en svart jeans og joggesko. Altså ikke joggebukse, men vanlige hverdagslige klær. 

Anonymkode: a9d7b...ce3

Jeg synes det er veldig koselig at folk pynter seg på 17. mai og liker å se alle de fine bunadene og festdraktene, men tror ikke jeg legger spesielt merke til de som ikke har gjort det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok

Jeg glor mer på de som har pyntet seg enn sånne som meg som ikke pynter seg. Det kan ha noe med at jeg ikke synes bunad er pent (de med vanlige klær legger jeg strengt talt ikke merke til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig: Jeg tenker at de er litt utenfor på en eller annen måte. 

De aller, aller fleste man ser på gata 17. mai har pyntet seg. Da er det et uvanlig valg å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ser dere ned på dem. ? Er det frekt å ikke pynte seg?

Nei jeg ser ikke ned på dem, men jeg legger merke til at de er upyntet. 

Det er ikke frekt å ikke pynte seg, men som Grendel sier tenker jeg at det er et uvanlig valg, og tar man uvanlige valg må man stå for dem. For dere ville det innebære å ikke bry seg med at dere skilte dere ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...