Gå til innhold

Hvilket kompliment fra behandleren din har du satt mest pris på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilket kompliment fra behandleren din har du satt mest pris på?

For min del var det da han sa at jeg var psychological minded. Etter at han forklarte hva det betydde synes jeg det var et fint og litt kult kompliment å få.

Anonymkode: 2eba1...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At jeg var sexy

Anonymkode: ce1c0...ef4

Kanskje vi gikk til den samme? Hadde dere sex?

Anonymkode: d7fda...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilket kompliment fra behandleren din har du satt mest pris på?

Anonymkode: 2eba1...e28

Uavhengig av hvilken behandler, denne satte jeg pris på fra fysioterapeuten: «Du jobber godt med utfordringene dine, og har derfor fin utvikling»

Ville likt det samme fra en psykolog også😊

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (4 minutter siden):

Uavhengig av hvilken behandler, denne satte jeg pris på fra fysioterapeuten: «Du jobber godt med utfordringene dine, og har derfor fin utvikling»

Ville likt det samme fra en psykolog også😊

Denne får du en like fra Kupton på 👍

Anonymkode: d7fda...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

«Du er så fin, på alle måter!» fikk jeg høre. Det synes jeg var veldig fint å høre. 

Anonymkode: b0f63...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare verdiløse komplimenter desverre, som "du må ha vært en av de pene jentene på ungdomsskolen " Hva skal jeg med det komplimente når jeg er 40 år. Eller "du er så intelligent "  Det hjelper meg lite når jeg har fått store kognitive vansker .

Fastlegen er morsom da, for hver gang jeg er innom sier han at jeg er så fin på håret.,tipper han sier det til alle pasienter for å være hyggelig. 

Anonymkode: 6998b...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Komplimenter som om at håret var passende etter jeg var hos frisøren, og at jeg klarer tross alt å gjøre noe. Men jeg har ikke så mye tro på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grevlingen 37
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At jeg var deilig. 

Anonymkode: d7fda...4d2

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At jeg var sexy

Anonymkode: ce1c0...ef4

Projisering eller ønsketenkning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok

At jeg kjemper hardt og står på på tross av alle traumer og angst som hindrer meg i hverdagen.

Og ikke minst at jeg gjør mitt beste og at mitt beste er mer enn godt nok selvom jeg sjeldent ser det selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplimenter på at de ser at jeg jobber hardt og faktisk gjør mitt aller beste. At jeg har gjort som jeg har gjort fordi jeg har ikke hatt annen måte å gjøre det på. At de ser framgang osv. 

Har også fått Komplimenter på min personlighet, men ja. Det er godt å få høre at de ser at jeg virkelig prøver selv om det kan være langt mellom gjennombruddene og kort vei til tilbakefallene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Egentlig er du smart, du må bare bruke så mye av hjernekapasiteten på å forstå andre mennesker". Tror det er det nærmeste jeg har kommet å få et kompliment fra en behandler, men jeg har egentlig aldri ansett det som et kompliment. Uansett fikk det meg til å tenke at jeg ikke er dum, og det er viktigere enn hvordan jeg ser ut på håret. Det var en eller annen som mente jeg var veldig flink til å uttrykke meg skriftlig også, men husker ikke om det var noen på DPS eller fastlegen, eller kanskje begge deler. Jeg husker det ikke fordi jeg må bruke så mye hjernekapasitet på å skjønne andre 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Behandleren min sa til meg at jeg er en veldig omtenksom og snill person. Da ble jeg veldig glad ❤️

Anonymkode: d9e89...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...