Gå til innhold

Hva ville du tenkt dersom psykiater sa du var mystisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva ville du tenkt dersom psykiater sa du var mystisk?

Psykiateren jeg går til sier av og til at han synes jeg er så mystisk. Selv synes jeg det er en litt merkelig ting å si egentlig. Begrunnelsen er det at jeg er åpen men at det samtidig er mye han ikke vet. Jeg tenker at det han ikke vet ikke er verdt å vite, så ikke så veldig mystisk? 

Anonymkode: 533cf...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ikke du spurt om eller skrevet om det her før? Synes å kjenne både deg og dette igjen. 

Anonymkode: a6c18...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke du spurt om eller skrevet om det her før? Synes å kjenne både deg og dette igjen. 

Anonymkode: a6c18...128

Jeg kan ikke huske å ha skrevet om det her før, men det kan jo være jeg bare har glemt det. 

Anonymkode: 533cf...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

De sier så mye rart, både psykiater og sykepleier har sakt jeg er spennende å snakke med. Men det er meg uten medisiner vel og merke, ellers tror jeg de mener jeg er ganske kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg hadde reagert. Tror det kommer an på i hvilken sammenheng det hadde blitt sagt. Men jeg tror jeg hadde flira litt og sagt takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...