Gå til innhold

Hvor ofte er du innom forumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor ofte er du innom forumet? Selv er jeg her alt for mye. Hele tiden omtrent. I alle fall de dagene jeg har lite å gjøre kan jeg sikkert oppdatere forumet hver halvtime. De dagene jeg har andre ting å gjøre er jeg naturligvis ikke her like mye, men jeg merker at jeg bare "må" innom å se på forumet på mobilen når jeg sitter på bussen f.eks. 

Anonymkode: be601...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkeanonymnok

Noen ganger flere ganger på en dag, andre ganger kan det gå flere dager eller uker mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Noen ganger flere ganger på en dag, andre ganger kan det gå flere dager eller uker mellom hver gang.

Såpass. Tror aldri jeg hadde klart å holde meg unna i flere dager og i alle fall ikke uker🙊

Anonymkode: be601...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor ofte er du innom forumet? Selv er jeg her alt for mye. Hele tiden omtrent. I alle fall de dagene jeg har lite å gjøre kan jeg sikkert oppdatere forumet hver halvtime. De dagene jeg har andre ting å gjøre er jeg naturligvis ikke her like mye, men jeg merker at jeg bare "må" innom å se på forumet på mobilen når jeg sitter på bussen f.eks. 

Anonymkode: be601...63e

Hvorfor kjører du buss, er det ikke bedre å kjøre egen bil?

Anonymkode: 6397d...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor kjører du buss, er det ikke bedre å kjøre egen bil?

Anonymkode: 6397d...4f9

Jeg har ikke førerkort 🙂

Anonymkode: be601...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor ofte er du innom forumet? Selv er jeg her alt for mye. Hele tiden omtrent. I alle fall de dagene jeg har lite å gjøre kan jeg sikkert oppdatere forumet hver halvtime. De dagene jeg har andre ting å gjøre er jeg naturligvis ikke her like mye, men jeg merker at jeg bare "må" innom å se på forumet på mobilen når jeg sitter på bussen f.eks. 

Anonymkode: be601...63e

Jeg er her veldig mye, trives her jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg er her veldig mye, trives her jeg :) 

Det gjør jeg også 😊

Anonymkode: be601...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor ofte er du innom forumet? Selv er jeg her alt for mye. Hele tiden omtrent. I alle fall de dagene jeg har lite å gjøre kan jeg sikkert oppdatere forumet hver halvtime. De dagene jeg har andre ting å gjøre er jeg naturligvis ikke her like mye, men jeg merker at jeg bare "må" innom å se på forumet på mobilen når jeg sitter på bussen f.eks. 

Anonymkode: be601...63e

Daglig, sånn til vanlig i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ofte. Så lenge jeg ikke gjør noe spesielt så minst en gang i timen, men gjerne mer også..

Men når jeg er opptatt eller når jeg først er sosial får jeg ikke like mye behov. Men tar fort opp tlf hvis vennen min går på do. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her inne alt for ofte. Er generelt alt for mye på mobilen og har en rute det inne som jeg kjører igjennom jevnt og trutt gjennom dagen -VG-lokalavisen-været- to tre spill- forum. Om igjen og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...