Gå til innhold

Du som har avsluttet behandling - Hvordan var det for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan var det for deg å avslutte behandling?
Hvor lenge hadde du gått i behandling?
Hvordan klarte du deg i ettertid?

Anonymkode: 032e0...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym 2
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvordan var det for deg å avslutte behandling?
Hvor lenge hadde du gått i behandling?
Hvordan klarte du deg i ettertid?

Anonymkode: 032e0...386

Jeg var i behandling i 7 år, men de tre siste årene, trappet de ned medisinen,  så da gikk jeg bare for å få depoten. Så jeg var egentlig ikke i noen behandling de årene. Jeg bare prøvde å leve som normalt ved siden av medisineringen. Så jeg merket egentlig ingen overgang fra behandling til behandlingslutt. Jeg har nå så mye å holde på med, at jeg ikke har tid til å tenke på det som skjedde den gangen. Har lagt det bak meg. Jeg har klart meg bra i ettertid. Jeg fikk beskjed da jeg trappet ned medisinen, at 25% blir helt frisk igjen,  så jeg regner med at jeg var en av de 25% som ble frisk igjen. Jeg føler meg helt frisk igjen,  og er jobb og holder på med mye annet også. Akkurat nå er jeg dagmamma for mitt barnebarn, kikker litt innom her når hun sover😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...