Gå til innhold

Har du noen gang blitt kjent med noen du har vert innlagt sammen med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du noen gang blitt kjent med noen du har vert innlagt sammen med? Hvor godt kjent ble dere?

Jeg har aldri blitt kjent med noen. Har på en måte bare hatt nok med meg selv. Men hadde ikke hatt noe i mot det om noen tok kontakt og vi ble bekjente eller venner da. Har vert såpass mye innlagt at jeg har møtt på mange av pasientene flere ganger da, men aldri blitt mer kjent enn at vi bare vet navnet til hverandre omtrent.

Anonymkode: b88a3...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Psykiatrisk er vel ikke akkurat stedet for å bli kjent med noen for når man er innlagt så er man som regel veldig dårlig. Det var ihvertfall jeg. 

Anonymkode: b66aa...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har du noen gang blitt kjent med noen du har vert innlagt sammen med? Hvor godt kjent ble dere?

Jeg har aldri blitt kjent med noen. Har på en måte bare hatt nok med meg selv. Men hadde ikke hatt noe i mot det om noen tok kontakt og vi ble bekjente eller venner da. Har vert såpass mye innlagt at jeg har møtt på mange av pasientene flere ganger da, men aldri blitt mer kjent enn at vi bare vet navnet til hverandre omtrent.

Anonymkode: b88a3...990

Ja, jeg har blitt kjent med flere  og møter dem av og til. En har jeg som telefonvenninne den dag i dag. Vi har pratet sammen flere ganger i uka i flere år. Vi har møttes et par ganger, men vi bor et stykke fra hverandre,  så det er enklest å prate på telefon. Jeg var innlagt noen ganger for mange år siden, men det er 6 år siden sist innleggelse,  og nå kommer jeg nok aldri til å bli innlagt mer, da jeg ikke er i psykiatrien lenger. 

Anonymkode: d5217...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har blitt kjent med noen. Noen var såpass syke at jeg ikke orket mer kontakt med dem, det ble bare drama. Hvis man er på en psykosepost vil jeg nok anbefale å være litt forsiktig med hvem man blir kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt kjent med noen, men holder ikke noe kontakt utenom. Den har silt ut av seg selv. 

På akuttposten er jeg stort sett veldig innesluttet og avvisende. Men i annen type behandling har jeg jo blitt litt kjent med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Ble kjent med de som røykte, det var jo vi som var mest sosiale og gikk ut sammen. Har to gode venner derfra, de jeg gikk å trente med og hun ene er på yoga sammen med meg. Før pleide vi å møtes innimellom men det har blitt lite av det nå, men vil gjerne gjenoppta det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to som jeg møter regelmessig. En som jeg møter av og til. Og så har jeg vel tre-fire som jeg følger opp Facebook.

Jeg har hatt så pass mange innleggelser at jeg har både vært skamdårlig og ikke klart å være i stuen og andre innleggelser har jeg bare sittet i stuen. Synes det er fint å ha noen venner som vet akkurat hvordan det er å være innlagt, og som vet godt hvordan det er å være syk. Selv om vi er syk på veldig forskjellige måter så er det jo endel fellestrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Marye skrev (8 minutter siden):

Blitt godt kjent med en dame, men hun er spik spenna gæern.dessverre

På hvilken måte? 

Anonymkode: f0133...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...