Gå til innhold

Nedtrapping og seponering Lyrica


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, 

Jeg holder på å trappe ned på Lyrica som jeg har brukt i 12 mnd. Har GAD og prøvd diverse medisiner siste 5 år og til tider uten noe. Har hatt veldig god virkning av medisinen, spesielt ved oppstart og opptrapping. 
 

Jeg har vektøkning og konsentrasjonsvansker som bivirkning og må bruke mye av tiden til å telle kalorier for er så ekstremt sulten og blir aldri mett. Så ser ikke for meg at dette er noe jeg kan bruke resten av livet. 
 

Dosen jeg har hatt er 300 mg. Har trappet ned fra 300 mg til 150 mg for ti dager siden. 

 

Er ekstremt sliten og nedstemt. Har til tider mild angst men er overkommelig.. skjønner at dette er abstinenser og at jeg må trappe ned litt langsomt heretter. 
 

Har snakket med legen og skal på oppfølging på fredag. 
 

Er det noen som har erfaring fra nedtrapping og seponering? Hvor lenge symtomene varte og når dere følte dere bra igjen? 
 

Anonymkode: 4e1fd...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...