AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Foregår det for tiden kliniske studier med mikrodosering av psilocybin i Norge? Og er dette et legalt medikament som på en eller annen måte kan skrives ut til pasienter? Anonymkode: ee504...50d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Jeg er dessverre ikke kjent med alle forskningsprosjekter som skjer i Norge. Så svaret blir: Beklager, jeg vet ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 kupton skrev (På 20.5.2022 den 15.37): Jeg er dessverre ikke kjent med alle forskningsprosjekter som skjer i Norge. Så svaret blir: Beklager, jeg vet ikke. Har du noen oppfatning om de som står bak denne konferansen? Nordic Psychedelic Science Conference Anonymkode: ee504...50d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 Det er rimelig å tro at dette er arrangert av de som er mest interessert i bruken av slike stoffer. Men det trenger ikke være noe galt i det. Så lenge en følger vitenskapens regler i sin forskning, frembringes ny kunnskap som er til glede for menneskene. Dette gjelder enten en viser at stoffene er virksomme med små bivirkninger, eller om en finner at stoffene er uvirksomme og/eller har uakseptable bivirkninger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.