Gå til innhold

Hvorfor er livet sånn her?


Novalie

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å forandre meg og å forandre livet mitt fordi jeg mistrives i livet. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem? Jeg vet ikke hva jeg vil i livet? Jeg vet ikke hvem jeg er? Jeg vet ikke hvorfor livet er sånn som det er. Jeg vil bare ikke ha det sånn her mer. Føler meg fanget. Innesperret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Livet kan være en utfordring for de fleste av oss. Ingen har bare medvind hvor alt bare er lett. Det må man først erkjenne. En må også erkjenne at ens eget liv kan være vanskeligere enn andres. Sånn er det bare, og det er det ingenting vi kan få gjort noe med. Men det går an å få det bedre likevel. 

Hvis ikke du allerede har en terapeut eller behandler anbefaler jeg deg å bestille time hos fastlegen for en prat om hvordan du har det. Derfra kan du få videre hjelp til å finne ut av spørsmålene dine. 

Du kan få hjelp til å få en bedre forståelse av hvem du er og din plass her i livet, og hva du vil og kan gjøre med livet ditt. Det finnes hjelp, og det finnes håp! :)

Anonymkode: 5c2f6...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Novalie skrev (9 timer siden):

Jeg prøver å forandre meg og å forandre livet mitt fordi jeg mistrives i livet. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem? Jeg vet ikke hva jeg vil i livet? Jeg vet ikke hvem jeg er? Jeg vet ikke hvorfor livet er sånn som det er. Jeg vil bare ikke ha det sånn her mer. Føler meg fanget. Innesperret.

Det er fint at du er motivert for endring. For å få det til, så må du sannsynligvis starte med å sette noen små og konkrete mål som du kan oppnå innen rimelig tid. Det er sjelden mulig å endre "alt" samtidig. 

Har du noen ide om hva som kunne ha gjort livet ditt bedre? Er det noe spesielt du ønsker at du kunne fått til på lengre sikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...