Gå til innhold

Bestilte refunderbare biletter via vy , men hele beløpet blir ikke trukket fra faktura


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bestillte to reiser tur/ retur. Men det var kun en av reisene som ble refundert via faktura. Den ble refundert med en gang jeg trykket på avbestill. Den andre reisen er fortsatt ikke borte fra mine reiser selv om jeg avbestillte den.  Ringte Vy men de sa at den nå er avbestillt. Men fortsatt har jeg en faktura på Internett med kun et av beløpene trukket.  Skal jeg allikevel betale ca 1000 kr  for den biletten det har skjedd noe feil med selv om jeg har ringt og avbestillt flex refunderbar togreise ? 

Anonymkode: dbe8a...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva ville du gjort i en slik situasjon. Har en sms der det står at jeg skal betale et gebyr på 40 kr for avbestillingen.  Men forstår ikke hvorfor den ene turen ikke er fjernet fra mine reiser selv om de har bekreftet at turen er avbestillt... 

Anonymkode: dbe8a...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ringte Vy men de sa at den nå er avbestillt.

Da fjernes den nok etter hvert. Bare la systemet få litt tid på seg.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skal jeg allikevel betale ca 1000 kr  for den biletten det har skjedd noe feil med selv om jeg har ringt og avbestillt flex refunderbar togreise ? 

Nei, det ville jeg ikke gjort når du har fått bekreftet avbestillingen. Det bare forsinker prosessen.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva ville du gjort i en slik situasjon. Har en sms der det står at jeg skal betale et gebyr på 40 kr for avbestillingen. 

Da ville jeg gjort akkurat det og avventet. Sjekk på nytt på mandag f.eks. Ingen grunn til panikk når Vy "ser" avbestillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (9 timer siden):

Da fjernes den nok etter hvert. Bare la systemet få litt tid på seg.

Nei, det ville jeg ikke gjort når du har fått bekreftet avbestillingen. Det bare forsinker prosessen.

Da ville jeg gjort akkurat det og avventet. Sjekk på nytt på mandag f.eks. Ingen grunn til panikk når Vy "ser" avbestillingen.

Det gikk fint :) de fikset det 

Anonymkode: dbe8a...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...