Gå til innhold

Hva kan det komme av Kupton?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Innimellom hdnger en tanke seg opp og jeg nitenker på den i flere sekunder etter jeg skulle. Det forstyrrer kommunikasjonen med andre og jeg blir sliten av å  se for meg ting i tankene som ikke er relevante. Det skjer bare innimellom og ikke hele tiden.

Anonymkode: d70b6...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jeg ikke er Kupton, men det der skjer med meg hele tiden. Her kommer det av oppmerksomhetssvikt. Jeg vil tro det er helt normalt at det skjer av og til. Det kommer så klart an på hvordan tanker som dukker opp, men er det helt tilfeldige tanker, vil jeg tro det skyldes at oppmerksomheten tok seg en "pause" og falt litt av lasset. Det kan nok henge sammen med stress og/eller lite søvn.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ofte her også. Tror det er ganske normalt. Jeg kan slite med å få med meg hva andre sier i perioder da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trine skrev (2 timer siden):

Jeg vet jeg ikke er Kupton, men det der skjer med meg hele tiden. Her kommer det av oppmerksomhetssvikt. Jeg vil tro det er helt normalt at det skjer av og til. Det kommer så klart an på hvordan tanker som dukker opp, men er det helt tilfeldige tanker, vil jeg tro det skyldes at oppmerksomheten tok seg en "pause" og falt litt av lasset. Det kan nok henge sammen med stress og/eller lite søvn.  

Det er fint å høre at det ikke bare er meg det skjer med og at det muligens har helt naturlige årsaker. 

Anonymkode: d70b6...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Skjer ofte her også. Tror det er ganske normalt. Jeg kan slite med å få med meg hva andre sier i perioder da. 

Da forstår jeg at det ikke er helt unormalt og ikke noe å engste seg for.

Anonymkode: d70b6...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da forstår jeg at det ikke er helt unormalt og ikke noe å engste seg for.

Anonymkode: d70b6...075

Det hender med mange uten at det er noe og engste seg for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (På 24.5.2022 den 11.20):

Det hender med mange uten at det er noe og engste seg for. 

Da slår jeg meg til ro med det.

Anonymkode: d70b6...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...