Gå til innhold

Etter regningene er betalt.


Gjest Inga-Astri

Anbefalte innlegg

Ekstra skrev (4 timer siden):

Mellom 10.000 og 100.000 er nok ganske vanlig 🤪

Da jeg skrev dette så jeg ikke at det stod at det gjaldt etter at regninger var betalt - da er det vel de færreste som har mange tusen å rutte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inga-Astri skrev (1 time siden):

Hva er vanlig å ha i månedslønn etter skatt?

Det finnes det statistikk på, som du har fått. Men det opprinnelige spørsmålet ditt er nokså umulig:

Inga-Astri skrev (På 24.5.2022 den 11.28):

Hvor mye er det vanlig og ha igjen når regningene er betalt til neste måned?

Ikke bare fordi folk tjener helt forskjellig, men også fordi det varierer veldig hva som dekkes av "regninger". Handler man en del klær, gaver og utstyr til hjemmet på nett, kjøper drivstoff til bilen og andre "faste" utgifter med betalingskort som gir rabatt, er det jo en svært stor del av forbruket som betales på "regninger". Bruker man matkasser, Oda eller tilsvarende, blir det enda mer.

Betaler man bare strøm, telefon, forsikringer og abonnement via faktura og andre varer direkte ved kjøp, må det nødvendigvis være mer igjen etter at regningene er betalt, men det vil også være langt flere utgifter / behov som må dekkes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laban har svart deg godt.  Jeg tror ikke det er noe som er "vanlig" i denne sammenhengen.  Jeg vet hva jeg bruker i måneden, men ikke nøyaktig hva går under regninger.  Utgiftene varierer fra måned til måned.  Jeg bruker f.eks. mer når jeg betaler ferie, og når jeg er på ferie.  Eller, hvis jeg må få håndverker til oppdrag i leiligheten.

Jeg bruker alltid Norwegian visa kort til daglige utgifter og betaler regningen en gang i måneden.  Jeg har følelsen av at det ikke er slike regninger du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Ekstra skrev (På 25.5.2022 den 22.53):

Da jeg skrev dette så jeg ikke at det stod at det gjaldt etter at regninger var betalt - da er det vel de færreste som har mange tusen å rutte med.

Veldig mange har veldig mange tusen å rutte med faktisk.

Anonymkode: 6a32c...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...