Gå til innhold

Samarbeidsmøte med fastlege, hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er nok litt paranoid.. men hvorfor skal man ha samarbeidsmøte? Jeg ønsker egentlig ikke dette. Det er flaut fordi jeg har ikke klart å ringe til DPS å avbestille timer, så jeg har ikke møtt opp.. jeg har fått så mange sjanser, klarer ikke ta til meg hjelp derfor skal noen andre få plassen min. I perioder så klarer jeg ikke engang å snakke pga. depresjon. Har bestemt meg for å ta Ketaminbehandling, så jeg må bare møte opp for å få de til å skrive en epikrise. Jeg er så lei meg for at jeg har sløst med DPS sin tid og noen andre kunne fått de timene :( 

Anonymkode: 272e8...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Samarbeidsmøte har man slik at alle som er involvert med deg og din behandling skal være oppdatert på hvordan det går med deg og hva de skal gjøre videre.Fastlegen din vet kanskje ikke at du ikke har møtt opp, og det vil jo vedkommende få vite nå under samarbeidsmøtet. Da kan dere sammen prøve å finne ut hva veien videre skal være, og om du skal avslutte alt av behandling og stå på egne bein, eller om dere kan finne en annen løsning.

Anonymkode: 463f6...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Samarbeidsmøte har man slik at alle som er involvert med deg og din behandling skal være oppdatert på hvordan det går med deg og hva de skal gjøre videre.Fastlegen din vet kanskje ikke at du ikke har møtt opp, og det vil jo vedkommende få vite nå under samarbeidsmøtet. Da kan dere sammen prøve å finne ut hva veien videre skal være, og om du skal avslutte alt av behandling og stå på egne bein, eller om dere kan finne en annen løsning.

Anonymkode: 463f6...6e2

Tusen takk for svar. Nei han har ikke hørt noe fra DPS.. jeg blir nok å avslutte :) Kanskje det ikke blir så ille som jeg tror da. 
ts

Anonymkode: 272e8...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for svar. Nei han har ikke hørt noe fra DPS.. jeg blir nok å avslutte :) Kanskje det ikke blir så ille som jeg tror da. 
ts

Anonymkode: 272e8...101

Bare hyggelig :)

Jeg håper du finner en vei som passer for deg.

Anonymkode: 463f6...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...