Gå til innhold

Synes du utseendet ditt harmonerer med personligheten din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (14 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan man tar den vurderingen. 

Finnes eksempler fra tegneserier feks hvor utseende skal vise hvordan de ulike karakterene er inni seg. De skal gjenspeile personligheten. En kamerat av meg har veldig mørke øyebryn og kan se sint ut ovenfor de som ikke kjenner han, men han er ikke det i det hele tatt. Jeg har nok også et litt røft ut utseende, har en del arr etter akne, men er ikke røff i personligheten. Så når jeg ser meg i speilet kan jeg se ut som en tøff og hardbarka type, men er ikke det. Jeg er snillere innvendig enn utvendig. 

Anonymkode: 0ced4...57a

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes eksempler fra tegneserier feks hvor utseende skal vise hvordan de ulike karakterene er inni seg. De skal gjenspeile personligheten. En kamerat av meg har veldig mørke øyebryn og kan se sint ut ovenfor de som ikke kjenner han, men han er ikke det i det hele tatt. Jeg har nok også et litt røft ut utseende, har en del arr etter akne, men er ikke røff i personligheten. Så når jeg ser meg i speilet kan jeg se ut som en tøff og hardbarka type, men er ikke det. Jeg er snillere innvendig enn utvendig. 

Anonymkode: 0ced4...57a

Ja okei. Jeg vet egentlig hvor jeg skal sette meg selv sånn sett. 

Annonse

snusmumeriken96

Ikke pen utvendig, og ikkebinnvendig. Så jo ja. Men ofte som jeg har skjønt det hvertfall at er du veldig pen som dame utvendig er du ofte ikke så pen innvendig. Det bare blir slik fordi de kan lett manipulere andre spesielt menn for å få det slik de vil og det tror jeg de blir litt avhengig av.

Nei føler ikke det. 
Når jeg blir kjent med folk får jeg alltid høre det samme - overrsket over at jeg er så snill, hjelpsom  og uegoistisk. 
Mannfolk spesielt.

jeg får det bedre om andre har det bra, og jeg hjelper alltid andre. 
Jeg ønsket å få selvtillit fra annet enn utseende, og selvtillit fra annet enn mannfolk.. da blir man avhengig av noe som blir helt feil.

min selvtillit kommer nå av hvordan jeg er mot andre, at jeg føler meg god som person. Da går lite innpå meg ellers, og takler ting i livet på en helt annen måte. 

liker ikke bli dømt etter utseende, men veldig lett å bli det.

UtakknemligDiva

Mitt gjør tydeligvis ikke det i følge andre. Selv synes jeg det er vanskelig å vurdere det. Men da jeg var yngre så sa voksne at det var lett å tro at jeg var super populær, så folk ikke trodde de var bra nok for meg. Jeg var jo så plaget av at jeg ikke fikk venner lett.

Men også i voksen alder har jeg hørt det. Hvis folk har sett bilder av meg eller møter meg for første gang så blir det sagt at de trodde jeg var annerledes. Ei som skulle være mer «på», ha høy utdannelse og stell på livet. Av en eller annen grunn tror folk jeg er veldig populær, har en kjekk kjæreste og har masse selvtillit. 

Rart man føler seg som en feilvare når man får høre dette i så mange år? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...