Gå til innhold

Nye moderatorer


Admin

Anbefalte innlegg

Sånn siden jeg gikk fra å bare ha det her som ekstraengasjement til å bli ansatt i år så er det også blitt litt strengere sånn i forhold til når jeg jobber og ferier og sånt. Jeg mener det ikke er ett problem, men så kommer jo regjeringa med strengere regler i forhold til hjemmekontor, arbeidstid o.s.v. så jeg måtte finne på noe.

Så jeg har dratt med meg to av moddene fra Kvinneguiden over hit slik at de kan hjelpe til når jeg får beskjed om å holde meg unna i lengre tid 🤭

Jeg har fortalt dem litt hvordan ståa er her, og at vi har en langt høyere takhøyde, og ett langt mildere regelverk enn på Kvinneguiden, så ingen fare for at det skal bli forandringer her inne :) De skal hjelpe til når jeg blir borte over lengre tid, men det er fortsatt jeg som må gjøre adminting som å bytte navn o.s.v. 

Jeg har allerede fortalt dem hvor grei gjeng det er her inne så jeg håper dere tar de godt imot.

@_popcorn_ @Rhodiola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin klistret denne emne

Fortsetter under...

AnonymBruker
Admin skrev (9 timer siden):

Jeg har fortalt dem litt hvordan ståa er her

Hvordan er ståa her da? 

Anonymkode: 1cb44...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Admin skrev (9 timer siden):

Sånn siden jeg gikk fra å bare ha det her som ekstraengasjement til å bli ansatt i år så er det også blitt litt strengere sånn i forhold til når jeg jobber og ferier og sånt. Jeg mener det ikke er ett problem, men så kommer jo regjeringa med strengere regler i forhold til hjemmekontor, arbeidstid o.s.v. så jeg måtte finne på noe.

Så jeg har dratt med meg to av moddene fra Kvinneguiden over hit slik at de kan hjelpe til når jeg får beskjed om å holde meg unna i lengre tid 🤭

Jeg har fortalt dem litt hvordan ståa er her, og at vi har en langt høyere takhøyde, og ett langt mildere regelverk enn på Kvinneguiden, så ingen fare for at det skal bli forandringer her inne :) De skal hjelpe til når jeg blir borte over lengre tid, men det er fortsatt jeg som må gjøre adminting som å bytte navn o.s.v. 

Jeg har allerede fortalt dem hvor grei gjeng det er her inne så jeg håper dere tar de godt imot.

@_popcorn_ @Rhodiola

Vil det fortsatt være lov å linke til kilder som er ulovlige på Kvinneguiden ("som KG ikke vil assosierers med") som resett.no, document.no, og steigan.no, her på DOL?

Anonymkode: f4333...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan er ståa her da? 

Anonymkode: 1cb44...8de

Ganske rolig, med mest fokus på psykiatri og dermed lov til diskusjoner rundt dette som f.eks ikke er lov på Kvinneguiden.

 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

 

Vil det fortsatt være lov å linke til kilder som er ulovlige på Kvinneguiden ("som KG ikke vil assosierers med") som resett.no, document.no, og steigan.no, her på DOL?

Anonymkode: f4333...a7d

Vi vurderer hver enkelt link slik som vi alltid har gjort her inne på doktor online :) Nå inneholder disse linkene som oftest politiske temaer og det er sjeldent slike diskusjoner her inne da brukerne flest ikke har interesse for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...