Gå til innhold

Oppstartsproblemer - antipsykotika (Truxal)


Anonym_5-3

Anbefalte innlegg

Anonym_5-3
Skrevet (endret)

Når man opplever en del bivirkninger i starten med ny medisin, hvor lang tid vil det ta før disse gir seg? Jeg har brukt Truxal i tre netter - og opplever nå et enormt matkick / ulvehunger, samt at jeg er veldig sløv og svimmel. Er litt vanskelig å jobbe i denne tilstanden...

Kan dette være forbigående bivirkninger? Hvor lenge vil det isåfall ta før det går over? Ved oppstart av ny antipsykotika - hvor lang tid bør man la det gå med fæle bivirkninger, før man evt. må be om å prøve noe annet?

Om dette bare er oppstartsproblemer er det jo en ting, men om det fortsetter vil jeg ønske å bytte til noe annet. Særlig dette matkicket, har vært ekstremt de siste dagene.. PS: Jeg bruker medisinen for søvn, en relativt liten dose (45 mg på kvelden). Tar den 1-2 timer før leggetid. Sover nå godt gjennom natta, men synes det tar lang tid å sovne (ligger i senga over 1 time før jeg sovner....)

PS. Jeg hadde en annen tråd om Truxal, men det gjaldt noe litt annet, så jeg prøver igjen :) Er inne i en travel periode på jobb etc., så jeg er litt utålmodig på å få det bedre.

Endret av Anonym_5-3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...