Gå til innhold

Oppstartsproblemer - antipsykotika (Truxal)


Anonym_5-3

Anbefalte innlegg

Når man opplever en del bivirkninger i starten med ny medisin, hvor lang tid vil det ta før disse gir seg? Jeg har brukt Truxal i tre netter - og opplever nå et enormt matkick / ulvehunger, samt at jeg er veldig sløv og svimmel. Er litt vanskelig å jobbe i denne tilstanden...

Kan dette være forbigående bivirkninger? Hvor lenge vil det isåfall ta før det går over? Ved oppstart av ny antipsykotika - hvor lang tid bør man la det gå med fæle bivirkninger, før man evt. må be om å prøve noe annet?

Om dette bare er oppstartsproblemer er det jo en ting, men om det fortsetter vil jeg ønske å bytte til noe annet. Særlig dette matkicket, har vært ekstremt de siste dagene.. PS: Jeg bruker medisinen for søvn, en relativt liten dose (45 mg på kvelden). Tar den 1-2 timer før leggetid. Sover nå godt gjennom natta, men synes det tar lang tid å sovne (ligger i senga over 1 time før jeg sovner....)

PS. Jeg hadde en annen tråd om Truxal, men det gjaldt noe litt annet, så jeg prøver igjen :) Er inne i en travel periode på jobb etc., så jeg er litt utålmodig på å få det bedre.

Endret av Anonym_5-3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...