Gå til innhold

Hva gjør du på i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Man kan tulle selv om. 

Anonymkode: c17a3...1d5

Jeg   vet ikke hva jeg skal tulle om, er jo snart 80 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har langhelg på hytta, og gikk en lang tur i dag, nesten 15 km på diverse små stier. Deilig, selv om den lovede solen uteble, fikk derimot litt regn, og mine shortskledde ben fikk ikke høyst tiltrengt farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor drikker du vin når du ikke vil drikke vin?

Anonymkode: c17a3...1d5

Jeg ville drikke den når jeg helte den oppi😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (6 minutter siden):

Jeg   vet ikke hva jeg skal tulle om, er jo snart 80 år

Stemmer det ja. Bare 3 år igjen til 80 du.

Anonymkode: c17a3...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Jeg ville drikke den når jeg helte den oppi😉

Ok hihi

Anonymkode: c17a3...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok hihi

Anonymkode: c17a3...1d5

i  gamle dager fantes ikke forum 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Ekstra skrev (11 minutter siden):

Har langhelg på hytta, og gikk en lang tur i dag, nesten 15 km på diverse små stier. Deilig, selv om den lovede solen uteble, fikk derimot litt regn, og mine shortskledde ben fikk ikke høyst tiltrengt farge.

Kos dere på hytta. I dag snødde det litt her. Har ikke gått tur i dag, men jeg har allerede vært på hytta ei uke og fått mange turer :) Ikke i shorts, men i ullklær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (9 minutter siden):

i  gamle dager fantes ikke forum 

Hva gjorde du da for å få tiden til å gå? 😯

Anonymkode: c17a3...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva gjorde du da for å få tiden til å gå? 😯

Anonymkode: c17a3...1d5

Leste dagsnytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er vegetarianer, og vegetar lasagne er veldig godt mmmm 😋

Anonymkode: c17a3...1d5

Jeg slumper som regel når jeg lager mat. I dag ble den ekstra god, og jeg burde jo notere meg hvorfor 😁 Jeg stekte den på lav temperatur (først 200, så 160, så 120 - fordi jeg la meg i badekaret 😂). Hadde i tomat, hvitløk, crusha tomater, litt vann, en skvett fløte, røde tørre linser, litt persille, sslt, pepper og litt sukker. Og så masse ost. Mmmm!

Vi fant en fin film på Netflix; Toscana (dansk/italiesk). Fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (Akkurat nå):

Jeg slumper som regel når jeg lager mat. I dag ble den ekstra god, og jeg burde jo notere meg hvorfor 😁 Jeg stekte den på lav temperatur (først 200, så 160, så 120 - fordi jeg la meg i badekaret 😂). Hadde i tomat, hvitløk, crusha tomater, litt vann, en skvett fløte, røde tørre linser, litt persille, sslt, pepper og litt sukker. Og så masse ost. Mmmm!

Vi fant en fin film på Netflix; Toscana (dansk/italiesk). Fin kveld!

Så fint det hørtes ut. Jeg har ikke gjort noe i dag, og ikke laget mat heller. Bor alene og det er kjedelig å bruke så mye tid på å lage mat når det bare er til meg. Det går mest i lettvinte ferdigretter. Men lager jo av og til da. 

Anonymkode: c17a3...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
usikker skrev (8 minutter siden):

Ser på britisk krim, og drikker øl…

Jeg har banket nedpå litt øl i dag faktisk jeg også. 🍻🍺😋

Anonymkode: c17a3...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så fint det hørtes ut. Jeg har ikke gjort noe i dag, og ikke laget mat heller. Bor alene og det er kjedelig å bruke så mye tid på å lage mat når det bare er til meg. Det går mest i lettvinte ferdigretter. Men lager jo av og til da. 

Anonymkode: c17a3...1d5

Jeg synes også vanligvis at det er kjedelig å lage mat. Men i kveld var det fint! Hadde forresten løk i også, glemte å nevne det i stad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Jeg er på hytta og har hatt hyttekontor i dag. Vi har spist min hjemmelagede pizza. 

Ellers har kjæresten og jeg diskutert platting.  Det er en diskusjon som har pågått i mange dager og nå er jeg lei hele diskusjonen. Lei av all grublinga til kjæresten og at han verken blir enig med meg eller med seg selv 😝 Verst er det at han ikke blir enige med seg selv.

Men nå har vi til slutt forhåpentligvis blitt enige om hvordan plattingen skal være , slik at vi får utnyttet både morgensola og kveldssola. Vi hadde en kar på befaring i kveld som skal lage den før vi starter ferien. 

Høres så deilig ut med hytte på fjellet! Vi holdt på hjemme i hagen i går, koselig det også 😊 og i dag bestemte vi oss for å kjøpe drivhus! Gleder meg sånn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva leser du da?

Anonymkode: c17a3...1d5

Sagaen om isfolket, veldig bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-Astri skrev (14 timer siden):

i  gamle dager fantes ikke forum 

Men troll fantes?

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
slabbedask skrev (2 timer siden):

Men troll fantes?

Hva behager? Før i gamle dager måtte man vaskes med såpe om man var ufin med andre. Nå må jeg HØRE på dagsnytt. Med ønske om en fin lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-Astri skrev (1 time siden):

Hva behager? Før i gamle dager måtte man vaskes med såpe om man var ufin med andre. Nå må jeg HØRE på dagsnytt. Med ønske om en fin lørdag. 

Jeg forstår meg ikke på deg? For meg virker det som om du har opprettet en bruker for å trolle. Men samtidig er det tråder her og der du svarer mer seriøst på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...