Gå til innhold

Svigermors mareritt fra nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk en oppgave med å være dyrepasser for en undulat for noen dager siden for svigermor. Har aldri passet en fugl før men så på dette som en grei oppgave. Fuglen var løs i stuen men da jeg skulle henge opp en klesvask ute glemte jeg meg et øyeblikk og den fløy ut. Har ropt og lett etter den siden men det ser til at den er borte for godt. Kan jeg kjøpe en ny undulat eller må jeg bli svigermors mareritt? I følge hun var fuglen spesiell. 

Anonymkode: f0582...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hurja

Du bør nok si det som det er og heller tilby å kjøpe ny. Vi er bare mennesker, og uhell skjer. Ikke døm deg selv så hardt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg fikk en oppgave med å være dyrepasser for en undulat for noen dager siden for svigermor. Har aldri passet en fugl før men så på dette som en grei oppgave. Fuglen var løs i stuen men da jeg skulle henge opp en klesvask ute glemte jeg meg et øyeblikk og den fløy ut. Har ropt og lett etter den siden men det ser til at den er borte for godt. Kan jeg kjøpe en ny undulat eller må jeg bli svigermors mareritt? I følge hun var fuglen spesiell. 

Anonymkode: f0582...4df

Du kommer aldri til å klare å lure henne, men tilby deg å kjøpe en ny til henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (16 minutter siden):

Du kommer aldri til å klare å lure henne, men tilby deg å kjøpe en ny til henne. 

Fant en som lignet på finn hun vil bli rasende det

Anonymkode: f0582...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fionys skrev (16 minutter siden):

Tror hun blir enda surere hvis du kjøper en ny uten å si hva som har skjedd.

Enig. Hun har iallefall en grunn til å bli snurt om noen kjøper en fugl til henne som hun ikke har bedt om. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du har ingen erfaring med fugler men lar den fly rundt løs. Jaja...

Anonymkode: bc964...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor alene og har en undulat. Den gir meg selskap, og jeg ville ha merket veldig fort om noen som hadde passet den gir meg hadde erstattet den med en annen. Jeg kjenner fuglen min. 

Anonymkode: 8554a...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Det gjorde litt vondt å lese. 

Men skjedd er skjedd. Du må si det som det er, og spørre om hun ønsker en ny fugl, men så klart si at du er klar over at det ikke erstatter den hun hadde. Kanskje kan hun klare å lokke den tilbake? 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...