Gå til innhold

Nedtrapping lamictal og økt angst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har gått på lamictal i ca 15 år og har nå trappet ned fra 450 mg til nå 50 mg. Slutter helt på den ila neste uke. Jeg har ikke bipolar lidelse, mer angst/depresjon og ptsd. Jeg føler meg i ubalanse og har masse angst, mer enn normalt. Kan seponeringen ha med det å gjøre? Har hørt at jeg ikke bør merke så mye til nedtrappingen da jeg ikke har bipolar lidelse. 

Noen? @ISW? @kupton?

Anonymkode: 80961...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor fort har du trappet ned? Kan jo hende du trenger den. Det kan både være abstinenser, men det kan også være sykdommen din som kommer tilbake. Ville vært svært forsiktig med å slutte helt. Det bør bare skje hvis du er stabilisert på lavere dose og fortsatt symptomfri. Husk at du ikke kan gå rett opp til høye doser igjen. Er du på 50 nå så må du 2 uker på 100 før du kan øke til 200 osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at medisinen har vært bra for deg, og at det er reduksjonen som er årsak til at du nå har fått mer angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...