Gå til innhold

Unnvikende pf og sosialt klønethet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ett av kriteriene i min pf (unnvikende pf) er at man føler seg sosialt klønete. Jeg synes at jeg har fått bekreftelse på at jeg faktisk ER sosialt klønete. Det er altså ikke bare noe jeg føler.

Så nå gjenstår å gjøre noe med det. Hvordan jobber man med dette? 

Anonymkode: 37ed9...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

https://psykiskhelse.no/bladet/2021/folte-meg-aldri-bra-nok-0521

Dette er meg.

«privat?

 Jeg vet ikke. Jeg blir forsiktig, sier Kenneth. – Inneslutta. Tilbakeholden. Er det mange tilstede blir jeg stille, synes det er vanskelig å ta ordet, hvordan jeg skal komme inn i samtalen. Jeg må være veldig trygg før jeg tør å si noe, i frykt for å si noe dumt eller feil eller …» 

 

 

Anonymkode: 37ed9...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du går i behandling kan du jo be han/henne om å lære deg noen triks? 

Anonymkode: 024b9...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig sosialt klønete. Jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg er ikke noe flink til å snakke og det å holde en samtale gående. Jeg stammer. Jeg stotrer. Jeg føler meg flau og ubekvem og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...