Gå til innhold

Har murt meg inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått bygget meg en solid mur for å greie hverdagen. Den har hjulpet meg til å ikke føle, ikke gråte, bare levere. 
 

Har lagt kloss for kloss i mange år og nå er muren vokst seg så stor at jeg ikke kan se over den.

Jeg er presset til et punkt der jeg er nødt til å rive ned noe av den for å ha et liv verdt å leve.

Men jeg vet ikke hva jeg vil. Og jeg tør ikke gjøre noe annet. 

Anonymkode: 7c05b...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du ingen familie, barn, kjæreste eller jobb? 

Anonymkode: a4327...1ce

Jo men sosial omgang er alltid på andres premisser. Er totalt selvutslettende for jeg  mangler identitetsfølelse. Tror jeg har tatt mange uheldige valg på grunn av dette. Nå eksisterer jeg bare og gjør pliktene mine. Har også blitt avvist når jeg prøver å dele det vanskelige sidene av livet. Folk aksepterer meg bare hvis jeg viser positive følelser. Så derfor har jeg lukket meg. 

Anonymkode: 7c05b...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo men sosial omgang er alltid på andres premisser. Er totalt selvutslettende for jeg  mangler identitetsfølelse. Tror jeg har tatt mange uheldige valg på grunn av dette. Nå eksisterer jeg bare og gjør pliktene mine. Har også blitt avvist når jeg prøver å dele det vanskelige sidene av livet. Folk aksepterer meg bare hvis jeg viser positive følelser. Så derfor har jeg lukket meg. 

Anonymkode: 7c05b...fed

Du burde være takknemlig for det du har. 

Anonymkode: a4327...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du burde være takknemlig for det du har. 

Anonymkode: a4327...1ce

Ja

Anonymkode: 7c05b...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...