Gå til innhold

Gå ned i vekt mens man er innlagt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring med å gå ned i vekt mens man er innlagt? Maten er jo ikke akkurat den sunneste og letteste å gå ned i vekt på. Vanskelig å telle kalorier er det også. Jeg føler også at de ansatte bekymrer seg også når man spiser mindre, spør om mer grønnsaker osv til tross for at jeg er overvektig.

Anonymkode: 6c9d0...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Noen som har erfaring med å gå ned i vekt mens man er innlagt? Maten er jo ikke akkurat den sunneste og letteste å gå ned i vekt på. Vanskelig å telle kalorier er det også. Jeg føler også at de ansatte bekymrer seg også når man spiser mindre, spør om mer grønnsaker osv til tross for at jeg er overvektig.

Jeg ble bedt om å konsentrere meg om andre ting enn vektnedgang da jeg sa jeg ville ned i vekt en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jeg ble bedt om å konsentrere meg om andre ting enn vektnedgang da jeg sa jeg ville ned i vekt en gang. 

Ja, det er nok kanskje lurt. Innleggelse er kanskje ikke rette tidspunktet å fokusere på vekt på. Da har man jo stort sett andre problemer som er viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...