AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 Del Skrevet 4. juni 2022 Noen som har erfaring med å gå ned i vekt mens man er innlagt? Maten er jo ikke akkurat den sunneste og letteste å gå ned i vekt på. Vanskelig å telle kalorier er det også. Jeg føler også at de ansatte bekymrer seg også når man spiser mindre, spør om mer grønnsaker osv til tross for at jeg er overvektig. Anonymkode: 6c9d0...2f8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 4. juni 2022 Del Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Noen som har erfaring med å gå ned i vekt mens man er innlagt? Maten er jo ikke akkurat den sunneste og letteste å gå ned i vekt på. Vanskelig å telle kalorier er det også. Jeg føler også at de ansatte bekymrer seg også når man spiser mindre, spør om mer grønnsaker osv til tross for at jeg er overvektig. Anonymkode: 6c9d0...2f8 Jeg ble bedt om å konsentrere meg om andre ting enn vektnedgang da jeg sa jeg ville ned i vekt en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 Del Skrevet 4. juni 2022 stjernestøv skrev (2 minutter siden): Jeg ble bedt om å konsentrere meg om andre ting enn vektnedgang da jeg sa jeg ville ned i vekt en gang. Ja, det er nok kanskje lurt. Innleggelse er kanskje ikke rette tidspunktet å fokusere på vekt på. Da har man jo stort sett andre problemer som er viktigere. Anonymkode: 6c9d0...2f8 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.