Gå til innhold

Hva gjør du i pinsen?


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Jeg hadde mest lyst til bare være hjemme, men mannen hadde lyst på tur et sted. Etter litt frem og tilbake ble det til tur, med leid bobil. Vi har gjort det noen ganger nå, og det er SÅ koselig!

Vi kjører seint oppover i landet, på småveier, ikke noe stress eller hast. Fant nydelige steder å overnatte både i går og i dag. Vi spiste frokost ute mens vi hørte gjøken gale koko, uten en eneste bil i nærheten. Nydelig! 

I kveld gikk vi tur på det stedet vi står, lærte masse om et gammelt gruvesamfunn. Nå har mannen sovnet mens jeg hører på musikk, leser, koser meg og slapper av. I morgen tar vi en omvei hjem, så vi får se mer av denne delen av Sørlandet som jeg ikke kjenner så godt. Mandagen skal jeg male på et rom jeg holder på med + ordne litt i hagen. Deilig med frihelg uten stress og mas ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hytten, vin og øl, god mat, plante frø, ordne i drivhuset… Alt på hytta!

Anonymkode: 8b9e8...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal holde meg på sofaen eller i senga. Har fått korona og er ikke akkurat i noe form til å gjøre noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på hytta, mannen ble forkjølet dagen vi dro hit. Været er kaldt og surt, men vi gikk en lang tur i går, noe ryggen min ikke satte pris på så jeg har skikkelig vondt. Ingen av oss har sovet noe særlig i natt så nå har jeg stått opp (kl. 8:20) mens han faktisk sover litt. 

Vi skulle egentlig være til i morgen, men drar hjem i kveld. Må nesten flire litt, ble ingen høydare denne pinsen nei. Har sett røyskatt for første gang da, det var stas! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri

Har vært på basar og pinse gudstjeneste med lotterier og cafè. På veien ut fra basaren stod der en gaupe. Sjeldent syn er glad jeg fikk oppleve det i mine eldre dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har malt nesten hele huset sammen med mange gode hjelpere. I morgen skal vi flytte det meste fra leiligheten og hit til huset. Gøy 

Endret av Fru2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
emilie321 skrev (13 timer siden):

Jeg skal holde meg på sofaen eller i senga. Har fått korona og er ikke akkurat i noe form til å gjøre noe særlig.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (14 timer siden):

Jeg skal holde meg på sofaen eller i senga. Har fått korona og er ikke akkurat i noe form til å gjøre noe særlig.

God bedring til deg ❤️ Håper du får det mildt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hurja

Jeg har vært bare hjemme hele pinsa :) gleder meg så mye til å starte på jobb igjen etter 3 uker med sykemelding - håper så inderlig at det skal gå bra, så jeg har vært forstiktig sånn at jeg ikke har trigget noe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (44 minutter siden):

God bedring til deg ❤️ Håper du får det mildt. 

Tusen takk!  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Vi er på hytta. Har hatt 2 fine fjellturer.  Ble ca 2 mil til sammen. Gjøken galer her også :)

Ellers har samboer montert bokhyller. Vi holder på å lage bibliotek på loftstua i hytta . Jeg fikk plass til halvparten av alle bøkene mine, så denne uka må vi kjøpe flere bokhyller. Det var deilig å pakke frem bøkene mine igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
påskelilje skrev (På 4.6.2022 den 23.56):

Jeg hadde mest lyst til bare være hjemme, men mannen hadde lyst på tur et sted. Etter litt frem og tilbake ble det til tur, med leid bobil. Vi har gjort det noen ganger nå, og det er SÅ koselig!

Vi kjører seint oppover i landet, på småveier, ikke noe stress eller hast. Fant nydelige steder å overnatte både i går og i dag. Vi spiste frokost ute mens vi hørte gjøken gale koko, uten en eneste bil i nærheten. Nydelig! 

I kveld gikk vi tur på det stedet vi står, lærte masse om et gammelt gruvesamfunn. Nå har mannen sovnet mens jeg hører på musikk, leser, koser meg og slapper av. I morgen tar vi en omvei hjem, så vi får se mer av denne delen av Sørlandet som jeg ikke kjenner så godt. Mandagen skal jeg male på et rom jeg holder på med + ordne litt i hagen. Deilig med frihelg uten stress og mas ❤

Unnskyld meg hvorfor stenger du meg ute uten likes????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (På 5.6.2022 den 8.43):

Har vært på basar og pinse gudstjeneste med lotterier og cafè. På veien ut fra basaren stod der en gaupe. Sjeldent syn er glad jeg fikk oppleve det i mine eldre dager. 

Vant du noe fint på basaren?

Anonymkode: 6ef2a...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vant du noe fint på basaren?

Anonymkode: 6ef2a...484

Ja jeg vant heklede grytekluter og en kaffekanne i porselen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (På 4.6.2022 den 23.56):

Jeg hadde mest lyst til bare være hjemme, men mannen hadde lyst på tur et sted. Etter litt frem og tilbake ble det til tur, med leid bobil. Vi har gjort det noen ganger nå, og det er SÅ koselig!

Vi kjører seint oppover i landet, på småveier, ikke noe stress eller hast. Fant nydelige steder å overnatte både i går og i dag. Vi spiste frokost ute mens vi hørte gjøken gale koko, uten en eneste bil i nærheten. Nydelig! 

I kveld gikk vi tur på det stedet vi står, lærte masse om et gammelt gruvesamfunn. Nå har mannen sovnet mens jeg hører på musikk, leser, koser meg og slapper av. I morgen tar vi en omvei hjem, så vi får se mer av denne delen av Sørlandet som jeg ikke kjenner så godt. Mandagen skal jeg male på et rom jeg holder på med + ordne litt i hagen. Deilig med frihelg uten stress og mas ❤

Jeg var utenlands for første gang på nesten fire år, og må si at det var deeeeilig å nyte god mat og godt drikke, høre annet språk og bade i varmen igjen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kayia skrev (24 minutter siden):

Jeg var utenlands for første gang på nesten fire år, og må si at det var deeeeilig å nyte god mat og godt drikke, høre annet språk og bade i varmen igjen :D 

Høres nyyydelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...