Gå til innhold

Ingen lyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor skjer dette? Jeg har ingen tenning og tenker ikke på sex så mye at det plager meg. 

Anonymkode: 4433f...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor skjer dette? Jeg har ingen tenning og tenker ikke på sex så mye at det plager meg. 

Anonymkode: 4433f...f31

Hvis du er kvinne og bruker prevensjon som påvirker hormonene så kan svaret ligge der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Hvis du er kvinne og bruker prevensjon som påvirker hormonene så kan svaret ligge der.

Bruker ikke prevensjon 

Anonymkode: 4433f...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for at brukerne her skal gjette seg fram til svar som ikke er relevante uansett, hadde det kanskje vært nyttig med litt mer informasjon enn bare en setning eller to? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (1 minutt siden):

I stedet for at brukerne her skal gjette seg fram til svar som ikke er relevante uansett, hadde det kanskje vært nyttig med litt mer informasjon enn bare en setning eller to? 

Har ikke hatt samleie på 18 mnd bruker ikke prevensjon. Burde hatt ønske/lyst til samleie når jeg er ute på byen. I går traff jeg mange kjekke typer men tenker ikke på sex. 

Anonymkode: 4433f...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har ikke hatt samleie på 18 mnd bruker ikke prevensjon. Burde hatt ønske/lyst til samleie når jeg er ute på byen. I går traff jeg mange kjekke typer men tenker ikke på sex. 

Anonymkode: 4433f...f31

Føler du deg deprimert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
ISW skrev (12 minutter siden):

Føler du deg deprimert?

Ja men jeg tror ikke det er på grunn av det. Fysisk feiler jeg ingenting.

Anonymkode: 4433f...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor skjer dette? Jeg har ingen tenning og tenker ikke på sex så mye at det plager meg. 

Anonymkode: 4433f...f31

 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har ikke hatt samleie på 18 mnd bruker ikke prevensjon. Burde hatt ønske/lyst til samleie når jeg er ute på byen. I går traff jeg mange kjekke typer men tenker ikke på sex. 

Anonymkode: 4433f...f31

 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja men jeg tror ikke det er på grunn av det. Fysisk feiler jeg ingenting.

Anonymkode: 4433f...f31

.

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp en undersøkelse der det ble sagt at kvinner har stor evne til å slå av sexlysten når de ikke er i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (31 minutter siden):

Jeg leste nettopp en undersøkelse der det ble sagt at kvinner har stor evne til å slå av sexlysten når de ikke er i et forhold.

Da kan jeg si deg at det ikke nødvendigvis stemmer... ;) Jeg hadde i alle fall meget stor sexlyst da jeg var singel i voksen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (38 minutter siden):

Da kan jeg si deg at det ikke nødvendigvis stemmer... ;) Jeg hadde i alle fall meget stor sexlyst da jeg var singel i voksen alder.

Undersøkelser på gruppenivå stemmer aldri for alle enkeltindivider :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...