Gjest Benedicte Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hei! Jeg har en liten kul øverst på neseryggen, som vises best fra et såkalt "oblique view" når jeg ser til høyre. Denne ødelegger endel av symmetrien i ansiktet mitt+at neseryggen ellers er nokså bred. Jeg er nå 17 år gammel, og har studert mye rundt nesekorreksjoner. Regner med at jeg vil foreta en liten korreksjon når jeg blir littt eldre, sånn 18-20 år. Jeg har lest endel på din informasjonsside om din klinikk, og jeg syns denne virker svært ordentlig og profesjonell sånn førsteinntrykk messig:) 1.) Er konsultasjoner hos deg gratis, eller koster det noe? I tilfelle hvor mye? (jeg spør fordi jeg vet at dette varierer mye!) 2.) Jeg vil gjerne ha ditt profesjonelle syn på mitt tilfelle, høres dette vanskelig ut å korrigere? Jeg selv skulle ikke utifra det jeg vet angående neseoperasjoner tro det, men det kan jo være jeg tar feil.? NB!Sist, men ikke minst..dette er viktig for meg: Angående denne kulen på neseryggen, så har jeg oppdaget at om jeg klemmer denne hardt ned, forsvinner den tilsynelatende en stund før den dukker opp igjen! Hva er dette?? Jeg klemmer på den ganske ofte i og med at jeg liker nesen min bedre uten...er dette skadelig i lengden? Takk så mye for svar! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46714-til-drmorten-hrynning-kveim/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hvis kulen forsvinner når du klemmer på den, kan det tyde på at det er en hevelse og ikke en kul på nesebenet. Man må se deg og undersøke deg for å komme nærmere saken. I alle fall bør du altså vente noen år før du tenker på neseoperasjon, men en samtale kan jo være aktuelt allerede. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46714-til-drmorten-hrynning-kveim/#findComment-178144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Benedicte Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hvis kulen forsvinner når du klemmer på den, kan det tyde på at det er en hevelse og ikke en kul på nesebenet. Man må se deg og undersøke deg for å komme nærmere saken. I alle fall bør du altså vente noen år før du tenker på neseoperasjon, men en samtale kan jo være aktuelt allerede. Takk for svar! Fint at du nevnte det med hevelse, har faktisk aldri tenkt på det...men jeg har aldri slått meg på nesen slik at jeg har kjent det ihvertfall...så hvor kan denne hevelsen isåfall komme fra? Bør jeg få dette undersøkt, bare slik itilfelle jeg bare gjør vondt verre ved å klemme på den? Det som er litt rart, er at når jeg tenker over det så har jeg aldri hatt en sånn relativt tydelig kul som jeg har nå, før...har ihvertfall ikke lagt merke til det! Takk for en liten oppvekker der, dette må jeg undersøke mærmere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46714-til-drmorten-hrynning-kveim/#findComment-178360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.