AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Når jeg tror at innlegg på dol handler om meg? Anonymkode: ca810...0d3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Er redd jeg blir psykotisk igjen, og det vil jeg ikke! Anonymkode: ca810...0d3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Ja, men det har du vel allerede skjønt ved å bruke ordet selvhendførende? Anonymkode: ffce9...359 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når jeg tror at innlegg på dol handler om meg? Anonymkode: ca810...0d3 Sett fra mitt perspektiv er det svært usannsynlig at tråder på dol som du ikke selv har startet, kan handle om deg. Dersom du tidligere har hatt slike symptomer i forbindelse med psykose, bør du kanskje ta kontakt med behandler om dette øker på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men det har du vel allerede skjønt ved å bruke ordet selvhendførende? Anonymkode: ffce9...359 Du stoler jeg ikke på som kommer med et sånt svar. Jeg er redd og lurer på om jeg er i ferd med å bli psykotisk igjen. At jeg vet hva selvhenføring er betyr ikke at jeg ikke trenger en bekreftelse eller avkreftelse på om det er selvhenføring om jeg tror innlegg handler om meg. Anonymkode: ca810...0d3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 frosken skrev (1 minutt siden): Sett fra mitt perspektiv er det svært usannsynlig at tråder på dol som du ikke selv har startet, kan handle om deg. Dersom du tidligere har hatt slike symptomer i forbindelse med psykose, bør du kanskje ta kontakt med behandler om dette øker på. Takk for ordentlig svar, frosken. Jeg tar kontakt i morgen hvis det øker på. Anonymkode: ca810...0d3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Det kan jeg forstå, men om du ikke stoler på det så tror jeg kanskje at en telefon til legen/ behandleren din imorgen er lurt. Det har kanskje gått litt langt allerede. Skjønner at du nok tviler, det kan være en del av sykdommen. Håper du tar medisinen du har fått resept på og at du kan snakke om dette med noen du stoler på imorgen. Anonymkode: ffce9...359 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 Ja, det er selvhenføring. Ta kontakt med legen din/ behandleren din 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 kupton skrev (4 timer siden): Ja, det er selvhenføring. Ta kontakt med legen din/ behandleren din Hva skal legen gjøre med det? Altså jrg mener så lenge det ikke svekker funksjonen din veldig så er det vel ikke noe vits å gjøre noe med? Anonymkode: 4e9ac...a2f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hurja Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva skal legen gjøre med det? Altså jrg mener så lenge det ikke svekker funksjonen din veldig så er det vel ikke noe vits å gjøre noe med? Anonymkode: 4e9ac...a2f Kanskje for å få medisiner så det ikke eskalerer til en psykose? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Når jeg tror at innlegg på dol handler om meg? Anonymkode: ca810...0d3 De skrev det om meg når jeg trodde alle bøker jeg leste handlet om meg, men de gjorde jo det da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk for ordentlig svar, frosken. Jeg tar kontakt i morgen hvis det øker på. Anonymkode: ca810...0d3 Hvordan går det med deg? Har du tatt kontakt med behandler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg trodde jeg var den eneste som kunne ha det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva skal legen gjøre med det? Altså jeg mener så lenge det ikke svekker funksjonen din veldig så er det vel ikke noe vits å gjøre noe med? Anonymkode: 4e9ac...a2f Dette er vanligvis et forvarsel om tilbakefall av sykdommen. Det som skal gjøres er å øke dosen AP. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 frosken skrev (8 timer siden): Hvordan går det med deg? Har du tatt kontakt med behandler? Takk, det går bedre. Tror jeg. Har snakket på telefonen i dag og fikk time i morgen. Anonymkode: ca810...0d3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 kupton skrev (15 timer siden): Ja, det er selvhenføring. Ta kontakt med legen din/ behandleren din Vet ikke om det er selvhenføring i riktig betydning det jeg føler. Anonymkode: ca810...0d3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk, det går bedre. Tror jeg. Har snakket på telefonen i dag og fikk time i morgen. Anonymkode: ca810...0d3 DPS? Tilbyr de så fort time? Jeg trodde man var heldig om man fikk ukentlig Anonymkode: 4e9ac...a2f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): DPS? Tilbyr de så fort time? Jeg trodde man var heldig om man fikk ukentlig Anonymkode: 4e9ac...a2f De setter opp akuttimer ved behov. Anonymkode: ca810...0d3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk, det går bedre. Tror jeg. Har snakket på telefonen i dag og fikk time i morgen. Anonymkode: ca810...0d3 Så fint:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.