Gå til innhold

Jeg klareeer ikke å gå og legge meg


Soria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Ikke jeg heller. Hvor bor du hen a ? Kanskje du kunne komme en tur på besøk ? Det finnes jo drosjer, ellers så er jeg fullt ut i stand til å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Hvor bor du hen a ? Kanskje du kunne komme en tur på besøk ? Det finnes jo drosjer, ellers så er jeg fullt ut i stand til å kjøre.

Troms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du klarer deg gjennom denne natten også. Du skremmer oss når du skriver slikt. Det er mange som følger med og bryr seg om deg.

Kan du ikke prøve å være her inne på DOL på dagtid også, når du ikke har andre ting som du må/bør gjøre?

Les aviser (event. nettaviser) og følg med i hva som skjer rundt omkring i verden og prøv å glemme deg selv og dine egne vanskeligheter for en tid. Du har noe å bidra med her du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Troms

Nei, da blir det nok litt langt sånn natterstid. Jeg bor i Akershus. Det var synd det. Da får jeg vel prøve å legge meg allikevel da. Prøv det du også. Kanskje vi snakkes en annen natt. Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal skrive jeg, Soria, men jeg håper at du ikke gjennomfører disse planene dine! Jeg kjenner deg ikke så godt, og du har kanskje helt glemt at vi noen gang har snakket sammen på småprat et par ganger urtiden? Men jeg husker ihvertfall deg, Soria med den utrolig kule humoren. :-)

Og jeg ville blitt kjempelei meg om du gjorde noe dumt.. Vanligvis svarer jeg ikke på innlegg her inne i det hele tatt, for jeg vet ikke hva jeg skal si. Er så dårlig på sånt! Beundrer de som klarer å snekre sammen omsorgsfulle og hyggelige svar i fleng, men jeg er altfor sky til å gjøre det. Men du høres så desperat ut i kveld.. Også er du liksom en av "mine" her inne da.. :-)

Håper det går bra med deg jeg, Soria.. Og føler du at du ikke klarer å motstå skal du selvfølgelig ringe legevakta!! Hører du??

Ønsker deg en solid opptur i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soria, min borddame!:-) Jeg vil gjerne hjælpe deg, men jeg veit ikke helt åssen. Skjønner at du har det fælt nå, sjøl om jeg ikke veit hvorfor. Ihvertfall vil jeg gjerne få si at jeg husker deg som ei veldig hyggelig og grei jente, som jeg var så heldig å ha som borddame den gangen:-) Du hadde tydelig vett i panna, og jeg er helt sikker på at du er en person med masse ressurser! Hent dem fram nå, og bruk de på deg sjøl, du må opp OPP av denne gropa her. Jeg går hos psyk sjøl nå, og han sier at det handler om å snu tankemønstre. Dette har du sikkert hørt før:-) Men det er det det handler om da, å klare å se ting på andre måter. Meg satte han på sporet av en tanke som faktisk har hjælpa: Det er våre egne forventninger som gir oss sorg og skuffelse. Og hvilken rett har vi til å forvente alt mulig? Med mindre forventninger blir det også færre skuffelser.

Ikke at det nødvendigvis er til hjælp for deg, men... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Hei, Soria!

Er du oppe fremdeles?

jeg klarer heller ikke å legge meg! Det er ett eller annet med alle de ordløse tankene som kommer når hodet treffer puta.

jeg har aldri "snakket" med deg før, men jeg har lest det du har skrevet.

Og mye av det musikeren sier, slutter jeg meg til!

Du må klare dette!!

Jeg har ikke lyst å komme med gode råd til deg - du har nok fått dem i fleng. Men , pliiise, hang on! Det er ingen grunn til at du ikke skulle kunne bli frisk om du bare velger å ta imot den hjelpen som finnes.

Hvis du vil prate, så er jeg her.....redd for å legge meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...