Gå til innhold

Testament samboere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan kan dette enklest og billigst gjøres gyldig? Er det nok å skrive ut en mal, fylle ut og så få flere vitners underskrift? Ingen livsarvinger. 

Anonymkode: f0976...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hattifnattus

Litt usikker på hvordan gjøre det billigst mulig, men jeg og min samboer fikk hjelp til å sette opp en mal hos en advokatvenn av han ( betalte selvfølgelig det samme som alle andre ) og fylte ut ønskene våre om at vi skal arve hverandre om den andre dør. Du trenger kun to vitners underskrift ( de kan ikke være oppgitt som arvinger ).

Vi har også flere kopier for sikkerhets skyld. Et oppbevares i tingretten og andre kopier har vi hos oss selv + ett hos min søster som arver oss om vi begge dør :) 

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...