Gå til innhold

Tampong


Hannaerkul

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg får ikke inn en tampong. Jeg har prøvd alt men det gjør så sykt vindt og det hullet blodet kommer ut av er døds lite, sånn ikke plass til et maiskorn engang. Jeg har slappet av og pustet men jeg får den ikke inn. Det gjør så vondt og jeg må bare tisse. Hva gkør jet galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei - jeg gjetter på at du er nokså ung? Jeg hadde det som deg en gang, og har aldri brukt tamponger noe særlig. Men etter hvert fikk jeg det til når jeg var "nødt" (f.eks. fordi jeg skulle i badeland med ungene) ved hjelp av tampong med innføringshylse. Hvis de eksisterer ennå, kan du prøve det. 

Anonymkode: fa382...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
AnonymBruker
Hannaerkul skrev (På 20.6.2022 den 23.43):

Hei. Jeg får ikke inn en tampong. Jeg har prøvd alt men det gjør så sykt vindt og det hullet blodet kommer ut av er døds lite, sånn ikke plass til et maiskorn engang. Jeg har slappet av og pustet men jeg får den ikke inn. Det gjør så vondt og jeg må bare tisse. Hva gkør jet galt

Vist dette ikke er bedre så høres det veldig ut som vaginisme 

Anonymkode: 0da64...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...