Gå til innhold

Da var det min tur til å få covid


knas

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (8 timer siden):

Norske anbefalinger er vel at du kan gå ut igjen når du føler deg frisk. Noen restsymptomer som hoste vil sikkert henge igjen. Det er litt over ei uke sida jeg selv fikk covid. Jeg går ut, men jeg bruker fortsatt maske, har tenkt å droppe det etter dag 10 fra symptomstart.

Litt snørr og hoste i dag. Ellers føles det mye bedre. Planen er å reise bort i morgen, og det burde gå greit så lenge besøket vi ha meg der. Jeg burde ikke være smittefarlig lenger da. 

Anonymkode: 1546a...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt snørr og hoste i dag. Ellers føles det mye bedre. Planen er å reise bort i morgen, og det burde gå greit så lenge besøket vi ha meg der. Jeg burde ikke være smittefarlig lenger da. 

Anonymkode: 1546a...f6c

Beklager denne skulle ikke være anonym 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det min tur etter å ha vært frisk hele pandemien. Ekstrem muskel-og hodeverk og feber dag 1, og tyngre pust og mer hoste dag 2. Kjedelig i ferien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (1 minutt siden):

Da var det min tur etter å ha vært frisk hele pandemien. Ekstrem muskel-og hodeverk og feber dag 1, og tyngre pust og mer hoste dag 2. Kjedelig i ferien. 

Så kjedelig.  Du må ha riktig god bedring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (5 minutter siden):

Da var det min tur etter å ha vært frisk hele pandemien. Ekstrem muskel-og hodeverk og feber dag 1, og tyngre pust og mer hoste dag 2. Kjedelig i ferien. 

God bedring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (24 minutter siden):

Så kjedelig.  Du må ha riktig god bedring 

 

Glitter skrev (21 minutter siden):

God bedring. :)

Tusen takk!  - Formen er ikke noe særlig.
Lurer på hvilken variant det er. 

Er du helt frisk @knas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
cilie skrev (37 minutter siden):

Da var det min tur etter å ha vært frisk hele pandemien. Ekstrem muskel-og hodeverk og feber dag 1, og tyngre pust og mer hoste dag 2. Kjedelig i ferien. 

Uff det er noe dritt. God bedring :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
cilie skrev (1 time siden):

Da var det min tur etter å ha vært frisk hele pandemien. Ekstrem muskel-og hodeverk og feber dag 1, og tyngre pust og mer hoste dag 2. Kjedelig i ferien. 

Sannsynligvis BA.5, den er i ferd med å ta over. Jeg fikk covid for ca. to uker sida og kjenner igjen symptomene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Uff det er noe dritt. God bedring :) 

Tusen takk!

Drømmeautomat skrev (1 time siden):

Sannsynligvis BA.5, den er i ferd med å ta over. Jeg fikk covid for ca. to uker sida og kjenner igjen symptomene. 

Er du helt bra igjen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (2 timer siden):

 

Tusen takk!  - Formen er ikke noe særlig.
Lurer på hvilken variant det er. 

Er du helt frisk @knas

Nja, det henger fortsatt litt i med snørr og hoste. Og jeg er ikke helt klar for hard trening enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (3 timer siden):

Da var det min tur etter å ha vært frisk hele pandemien. Ekstrem muskel-og hodeverk og feber dag 1, og tyngre pust og mer hoste dag 2. Kjedelig i ferien. 

Uff, velkommen i klubben og god bedring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knas skrev (15 minutter siden):

Uff, velkommen i klubben og god bedring! 

Takk! Og håper du blir helt bra igjen snart. 

Jeg har begynt å male de siste ukene og bare jeg er i nærheten av et malt rom, «mister jeg helt pusten» nå. Er varm, vondt i hodet og i skikkelig drittform. #sålei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
cilie skrev (2 timer siden):

Tusen takk!

Er du helt bra igjen da? 

Så å si. Litt hoste henger ennå igjen, men allmentilstanden er tilbake til det normale. De tre første dagene var verst, deretter ble det raskt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmeautomat skrev (5 timer siden):

Så å si. Litt hoste henger ennå igjen, men allmentilstanden er tilbake til det normale. De tre første dagene var verst, deretter ble det raskt bedre.

Så bra og godt å vite! Har vært helt våt på brystet i natt og våknet nå av at jeg fryser og tar tykk dyne igjen. Hodepinen er på plass og litt trang til å hoste. Minde grov i stemmen. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (13 timer siden):

Da var det min tur etter å ha vært frisk hele pandemien. Ekstrem muskel-og hodeverk og feber dag 1, og tyngre pust og mer hoste dag 2. Kjedelig i ferien. 

Så kjedelig, god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (2 timer siden):

Så kjedelig, god bedring!

Takk for det! Fra å tro at jeg var «den eneste» som slapp unna, synes det nå som at dette ikke gir seg etter 3 dager, el er som en forkjølelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (28 minutter siden):

Takk for det! Fra å tro at jeg var «den eneste» som slapp unna, synes det nå som at dette ikke gir seg etter 3 dager, el er som en forkjølelse. 

Huff. God bedring igjen.

Er selv en av dem som tror de uimottakelige for covid, har ennå ikke hatt det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 timer siden):

Huff. God bedring igjen.

Er selv en av dem som tror de uimottakelige for covid, har ennå ikke hatt det 😅

Takk og håper du slipper unna! Jeg har vært tett på mange ganger, men skjønner ikke helt hvor jeg har fått det fra nå. Konsert en uke før, kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (På 3.7.2022 den 20.03):

Da var det min tur etter å ha vært frisk hele pandemien. Ekstrem muskel-og hodeverk og feber dag 1, og tyngre pust og mer hoste dag 2. Kjedelig i ferien. 

 

Ekstra skrev (På 4.7.2022 den 12.18):

Huff. God bedring igjen.

Er selv en av dem som tror de uimottakelige for covid, har ennå ikke hatt det 😅

Ja, jeg hadde også begynt å tenke at jeg var uimottakelig, da jeg akkurat som cilie har vært frisk hele pandemien. Men i dag satt den, gitt! Var grei overfor arbeidsgiver og ventet like godt til sommerferien hadde startet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (8 minutter siden):

Men i dag satt den, gitt! Var grei overfor arbeidsgiver og ventet like godt til sommerferien hadde startet ;) 

Uff, god bedring! Hvordan er formen din da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...