Gå til innhold

kupton/vet du forskjellen? Hva er dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg orker ingenting og liker ikke meg selv, føler meg ganske likegyldig til ting. Samtidig kan jeg bekymre meg men er mer avflatet, er ikke så bekymret som til vanlig. Jeg overspiser ofte og hater meg selv for det, går jo opp i vekt igjen som bare det 😮 Liker ikke veien jeg er på men vet ikke hvordan jeg kommer meg vekk fra dette, kommer jeg meg vekk fra dette? Er det hjelp å få? Det er jo ikke det hvis det er negative symptomer? Men hvis det er depresjon? Sykepleieren sa jeg måtte pushe meg selv men jeg klarer ikke, men gikk en liten tur i dag med mannen min. Han er fortvilet når jeg spiser så mye, jeg tok jo av så mange kilo og nå går det til Helvete. Jeg hater det samtidig som jeg gir faen, er veldig ambivalent til alt mulig inkludert medisiner. Men er dette negative symptomer eller depresjon? Depresjon kan man jo få medisiner mot men negative symptomer er det ikke noe å gjøre med. Hjelp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Kanskje jeg må be om å få snakke med psykiater for å finne ut av det, det har vart mange uker nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Lurer på forskjellen selv, så håper du får svar. 

Anonymkode: d30ec...feb

Det var umulig å vite forskjellen ifølge sykepleieren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

@kupton Vet du svaret på det stjernestøv spør om? Hvordan kan man vite når ting dreier seg om negative symptomer eller depressive symptomer? 

Anonymkode: d30ec...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...