Gå til innhold

Kommer du til å ta medisiner resten av livet?


Everybody

Kommer du til å ta medisiner resten av livet?  

7 stemmer

  1. 1. Kommer du til å ta medisiner resten av livet?

    • Ja
      6
    • Nei
      1


Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg kommer til å gjøre det. Vil ikke bli den jeg var før medisineringen. Kanskje en vakker dag at jeg kan slutte på de medisinene, men det er ikke noe jeg tror skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg mener selv at dersom man blir syk først som voksen så har man gode muligheter for å kunne slutte på medisiner og bli frisk. Hvis man fungerte fint tidligere. 

Anonymkode: fbb33...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mest sannsynlig. Har forsøkt slutte flere ganger da jeg i utgangspunktet ikke er så glad i å gå på medisiner, men med tanke på at jeg alltid har blitt dårlig(ere) forsøker jeg å akseptere at jeg sannsynligvis vil være en av de som må bruke medisiner livet ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sluttet med antidep. for ca 4 mnd siden. Jeg har det vanskelig nå, og jeg hadde det vanskelig før jeg sluttet. Jeg sluttet etter råd fra min behandler og var usikker på hvordan dette ville gå. 

Når jeg begynte med antidep for ca 12 år siden forsto jeg det slik at medisinen bare var en midlertidig hjelp ved siden av behandlingen. Når man ikke blir bedre fortsetter medisinbruk uten at noen følger det opp 

Hvis jeg har det vanskelig både med og uten medisiner, hva er det poenget med å ta medisinen? 

Anonymkode: 72dbc...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...