AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 Eller kan man bli bedre på det py ktet i perioder? Er det sånn litt opp og ned? Eller er det sånn at dersom man har desorganisert psykose/schizofreni med desorganisert tale så har man ALLTID desorganisert tale eller kan det bli litt bedre i perioder? Anonymkode: 6fd8c...560 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 Punktet* Anonymkode: 6fd8c...560 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eller kan man bli bedre på det py ktet i perioder? Er det sånn litt opp og ned? Eller er det sånn at dersom man har desorganisert psykose/schizofreni med desorganisert tale så har man ALLTID desorganisert tale eller kan det bli litt bedre i perioder? Anonymkode: 6fd8c...560 Har du schizofreni? Anonymkode: 1367d...a41 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyseblå Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 Nei, det er ikke permanent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 lyseblå skrev (22 minutter siden): Nei, det er ikke permanent. Ok, men vet du det eller bare tror? Hvordan vet du det? Anonymkode: 6fd8c...560 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyseblå Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, men vet du det eller bare tror? Hvordan vet du det? Anonymkode: 6fd8c...560 Jeg har opplevd det selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 lyseblå skrev (4 minutter siden): Jeg har opplevd det selv. Ah takk, jeg sliter med det samme☹️ men forsvant desorgainseringen først etter at du ble HELT kvitt psykosen og alle psykosesymptomene eller forsvant den før? Grunnen til jeg er litt interessert er fordi jeg har psykose selv, men jeg har merket at desorganisert talen har blitt bedre i de siste dagene eller ukene (og det står i journalen min at jeg har tankeforstyrrelser og rar tale så er ikke not bare jeg tror). Jeg syns det er lettere å snakke nå og at orda går lettere men vet ikke om jeg bare innbiller meg det ekle rom det det i det hele tatt er mulig at sånt blir bedre liksom Anonymkode: 6fd8c...560 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): fordi jeg har psykose selv, Vet du om at du har en pågående psykose nå? Anonymkode: 1367d...a41 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 lyseblå skrev (På 25.6.2022 den 13.29): Jeg har opplevd det selv. Er du her? Anonymkode: 6fd8c...560 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 25.6.2022 den 13.38): Ah takk, jeg sliter med det samme☹️ men forsvant desorgainseringen først etter at du ble HELT kvitt psykosen og alle psykosesymptomene eller forsvant den før? Grunnen til jeg er litt interessert er fordi jeg har psykose selv, men jeg har merket at desorganisert talen har blitt bedre i de siste dagene eller ukene (og det står i journalen min at jeg har tankeforstyrrelser og rar tale så er ikke not bare jeg tror). Jeg syns det er lettere å snakke nå og at orda går lettere men vet ikke om jeg bare innbiller meg det ekle rom det det i det hele tatt er mulig at sånt blir bedre liksom Anonymkode: 6fd8c...560 Det forsvant før. Så ja, det er mulig 🙂 Anonymkode: af36e...1ca 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyseblå Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 25.6.2022 den 13.38): Ah takk, jeg sliter med det samme☹️ men forsvant desorgainseringen først etter at du ble HELT kvitt psykosen og alle psykosesymptomene eller forsvant den før? Grunnen til jeg er litt interessert er fordi jeg har psykose selv, men jeg har merket at desorganisert talen har blitt bedre i de siste dagene eller ukene (og det står i journalen min at jeg har tankeforstyrrelser og rar tale så er ikke not bare jeg tror). Jeg syns det er lettere å snakke nå og at orda går lettere men vet ikke om jeg bare innbiller meg det ekle rom det det i det hele tatt er mulig at sånt blir bedre liksom Anonymkode: 6fd8c...560 Det forsvant før. Så ja, det er mulig 🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.