Gå til innhold

Litt håp iallefall...


Gjest suselusa

Anbefalte innlegg

Gjest suselusa

Hei...

Nå er det, som vanlig holdt jeg på å si, kjempelenge siden jeg har skrevet her. Leser stadig, men føler meg ikke alltid helt "hjemme" her.

Men nå fikk jeg lyst til å fortelle om noe bra som har skjedd, som viser at iallefall _noe_ i det norske helsesystemet fungerer. (Har vært svært så skuffa før).

I det siste året har jeg vært innlagt på to forskjellige psyk.avdelinger, og har blitt litt bedre. Fremdeles er det en lang vei til å bli helt frisk, men likevel skal jeg utskrives om to uker. Det gleder jeg meg til - og gruer meg - kjempemasse. MEN: i dag har jeg vært på et møte med gud vet hvor mange folk, som bare var der for å hjelpe meg fremover og finne løsninger for at ting skal ordne seg for meg. Jeg ble helt overvelda, og litt rørt for at de gadd å bruke så mye av sin tid på å hjelpe meg. Når jeg blir skrevet ut skal jeg ha kontakt med hjemmesykepleien, verdens skjønneste sykepleier, to ganger i uka, pluss psykolog en gang i uka. Hver dag skal de ringe meg. Jeg er så fornøyd med den ordninga. Føler at jeg ikke blir satt "pang" på utsiden alene.

Poenget mitt. Det er så mange som er skuffa over måten de har blitt behandla på. Det skjønner jeg godt, for jeg har selv opplevd noen folk i helsevesenet som definitivt har havnet i feil jobb. Men det ER også _mange_ som stiller skikkelig opp, og gjør en fantastisk jobb. Jeg håper alle dere har møtt like forståelsesfulle folk som jeg har.

Tenker på dere.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Engelen33

Hei, suselusa!

Så godt å "se" deg igjen!! Har savnet deg. Er ikke så ofte her selv. Mest på lommelegen, men jeg stikker innom av og til. Så fint å høre at du har opplevd positive ting også innen helsevesenet. Jeg har opplevd mest negativt , men også positive ting, og det er det jeg velger å dvele ved.

Du, en annen ting. Har vi mailet sammen tidligere? Kom over mail adr. din, men det er ikke sikkert du har den lenger. Tror det er kjempelenge siden vi mailet i så fall.

Fint å se deg her iallefall!!! Lykke til "i det fri!" Skal tenke på deg!!

Mange styrkeklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suselusa

Hei, suselusa!

Så godt å "se" deg igjen!! Har savnet deg. Er ikke så ofte her selv. Mest på lommelegen, men jeg stikker innom av og til. Så fint å høre at du har opplevd positive ting også innen helsevesenet. Jeg har opplevd mest negativt , men også positive ting, og det er det jeg velger å dvele ved.

Du, en annen ting. Har vi mailet sammen tidligere? Kom over mail adr. din, men det er ikke sikkert du har den lenger. Tror det er kjempelenge siden vi mailet i så fall.

Fint å se deg her iallefall!!! Lykke til "i det fri!" Skal tenke på deg!!

Mange styrkeklemmer fra

Hei!

Takk for svar - er du oppe fremdeles?

Når det gjelder mailen, kan du ikke skrive en mail til meg, da - adressen begynner på "e".

Håper det går bra med deg!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Hei!

Takk for svar - er du oppe fremdeles?

Når det gjelder mailen, kan du ikke skrive en mail til meg, da - adressen begynner på "e".

Håper det går bra med deg!

Klem fra

Hei, igjen! Jeg er oppe enda! *smiler*

Går vel ikke så bra med meg akkurat, men jeg holder ut vet du!! Husker ikke helt hvor jeg så den mailadr. men du kan jo maile meg om ikke annet på [email protected]

God natt da, vennen!!

Varm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...