Gå til innhold

Åreknuter langs ulna…


Gjest Inga-Astri

Anbefalte innlegg

Gjest Inga-Astri

Åreknuter nylig oppdaget ved ulna (albuebenet). Har i behandling prøvd og behandle meg selv med gulrøtter en en potetsekk hver dag for minsking av åreknutene. Noen som har andre tips og råd for  effektive  triks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Inga-Astri skrev (13 minutter siden):

Åreknuter nylig oppdaget ved ulna (albuebenet). Har i behandling prøvd og behandle meg selv med gulrøtter en en potetsekk hver dag for minsking av åreknutene. Noen som har andre tips og råd for  effektive  triks? 

Jeg har masse åreknuter på beina, gjør ikke noe med det. Fikk det da jeg gikk gravid så har hatt det lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (41 minutter siden):

Åreknuter nylig oppdaget ved ulna (albuebenet). Har i behandling prøvd og behandle meg selv med gulrøtter en en potetsekk hver dag for minsking av åreknutene. Noen som har andre tips og råd for  effektive  triks? 

Gulrøtter og en potetsekk???? Tuller du nå?

Anonymkode: df891...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gulrøtter og en potetsekk???? Tuller du nå?

Anonymkode: df891...217

Hun pleier å tulle, så ingen grunn til å ta henne seriøst. Er som regel ikke morsomt en gang det hun tuller med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
Vendi skrev (15 minutter siden):

Hun pleier å tulle, så ingen grunn til å ta henne seriøst. Er som regel ikke morsomt en gang det hun tuller med. 

? Tull? Si unnskyld med en gang. Åreknutene er særdeles sjenerende. Derfor jeg spør om råd for og få dem bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gulrøtter og en potetsekk???? Tuller du nå?

Anonymkode: df891...217

Ja jeg har har lest i norsk ukeblad at dette skulle hjelpe i helse-spalten. 

Endret av Inga-Astri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (Akkurat nå):

? Tull? Si unnskyld med en gang. Åreknutene er særdeles sjenerende. Derfor jeg spør om råd for og få dem bort. 

Forklar gjerne hvordan gulrøtter og kål skal hjelpe.

Anonymkode: df891...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forklar gjerne hvordan gulrøtter og kål skal hjelpe.

Anonymkode: df891...217

Gulrøtter og poteter skulle tynne dem ut, jeg forstod det slik at desto mer poteter jo bedre ble det, men det stod også at det var individuelt angående hudtyper. Det virker foreløpig ikke på min hud. Jeg har spist så mye poteter at jeg har magevondt nå. 

Endret av Inga-Astri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (1 time siden):

Gulrøtter og poteter skulle tynne dem ut, jeg forstod det slik at desto mer poteter jo bedre ble det, men det stod også at det var individuelt angående hudtyper. Det virker foreløpig ikke på min hud. Jeg har spist så mye poteter at jeg har magevondt nå. 

Prøv med litt kål. Det letter på trykket.

Anonymkode: df891...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Prøv med litt kål. Det letter på trykket.

Anonymkode: df891...217

Takk da prøver jeg på det. Rød eller grønn kål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (40 minutter siden):

Takk da prøver jeg på det. Rød eller grønn kål?

Den skal være grønn.

Anonymkode: df891...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Inga-Astri skrev (2 timer siden):

? Tull? Si unnskyld med en gang. Åreknutene er særdeles sjenerende. Derfor jeg spør om råd for og få dem bort. 

Operere er det eneste. Har dem selv, på bena da. Opererte for 2 år siden, men kjenner noen er på tur tilbake. Er nok noe gen-dritt. Koster en del siden dette ikke dekkes av det offentlige (du kan prøve, jeg skiftet lege og han siste henviste meg) men denne gangen er de nok ikke store nok. Koster fort 22.000 (kanskje 7000 for deg om det er bare den ene) men styggheten skal bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
90tallsbarn skrev (14 minutter siden):

Operere er det eneste. Har dem selv, på bena da. Opererte for 2 år siden, men kjenner noen er på tur tilbake. Er nok noe gen-dritt. Koster en del siden dette ikke dekkes av det offentlige (du kan prøve, jeg skiftet lege og han siste henviste meg) men denne gangen er de nok ikke store nok. Koster fort 22.000 (kanskje 7000 for deg om det er bare den ene) men styggheten skal bort.

Wow det var heftige penger. Dersom det er det eneste som virker må jeg starte en innsamlingsaksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
Inga-Astri skrev (Akkurat nå):

Wow det var heftige penger. Dersom det er det eneste som virker må jeg starte en innsamlingsaksjon. 

Hva slags forbruk har du??? Å spare opp 22.000 er ikke vanskelig? Med mindre du leier for like mye som du har i inntekt da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Den skal være grønn.

Anonymkode: df891...217

det lettet på trykket? Nå sitter jeg på toalettet til i morgen. Det er rene gass forgiftningen her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Hva slags forbruk har du??? Å spare opp 22.000 er ikke vanskelig? Med mindre du leier for like mye som du har i inntekt da... 

Forbruk? Jeg har ikke tenkt å gå i minus 

Endret av Inga-Astri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Inga-Astri skrev (1 minutt siden):

Forbruk? Jeg har ikke tenkt å gå i minus 

Synes det er litt drøyt jeg og for en så liten operasjon, men åreknuter er så stygge og kvalmende at jeg driter i at det koster litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
90tallsbarn skrev (4 minutter siden):

Hva slags forbruk har du??? Å spare opp 22.000 er ikke vanskelig? Med mindre du leier for like mye som du har i inntekt da... 

jeg bruker ca 22.000 i mat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Synes det er litt drøyt jeg og for en så liten operasjon, men åreknuter er så stygge og kvalmende at jeg driter i at det koster litt.

Det er jeg helt enig i, det er særdeles av sjenerende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (21 minutter siden):

det lettet på trykket? Nå sitter jeg på toalettet til i morgen. Det er rene gass forgiftningen her. 

Se så, det virker som det skal vel.

Anonymkode: df891...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...