Gå til innhold

Flere par som drar på ferie hver for dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
morsan skrev (9 minutter siden):

Hahaha! Asparges var litt av en autokorrekt! 😆 Men uansett - skjønner veldig godt du ble sliten. Det er ikke nødvendigvis slik at det er mye jobb som sliter oss mest ut, eller en topptur, men situasjoner der vi ikke har tilstrekkelig kontroll eller ikke kan bestemme selv. 

Ja, det er nettopp det og det har ikke noe med dem å gjøre i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dorthe skrev (7 timer siden):

Jeg blir sliten av besøk i ferieleiligheter vår hvis folk er gjester og setter seg ned å forventer oppvartning.  Ungene er unntatt, men minstemann sier han vil komme ned i september med en kompis og jeg vet ikke hvor okey det er med to 26-åringer som vil ut å feste nesten hver kveld.  Jaja, vi får se…

Jeg både lager mat og rydder av bordet, kan ta en klesvask også. Får jeg komme da? 😇

De er jo voksne, men samtidig ikke når det er «hjå mor», fester og blir sliten, da kan de nok bli litt  slappe på å huske på at det er andre i heimen som er forbi «sydenpartying» i dagesvis. 

Jeg sliter litt med at minstemann er 26, og guttungen min er 21. Det var liksom i forgårs at de var faktisk både liten og små gutter 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 timer siden):

Nå har de dratt og de takket for et fint hotellopphold 😀 😀

Det skal sies at min svigerinne tilbød seg hjelp flere ganger altså, men jeg synes at det er mer forstyrrende med mange på kjøkkenet. Det skal også sies at de også har hytte og vi har fått oppvartning mange ganger av dem. 

Jeg var bare veldig sliten i går kveld. Mest fordi jeg blir veldig sliten av å konsentrere meg om tørrprating og av å prøve å le på de rette stedene av dårlige vitser jeg har hørt mange ganger før. Skulle nesten tro jeg har litt asparges. Jeg har ikke det,  men jeg er en type som har veldig behov for å lukke meg inn i skallet mitt innimellom og være i min egen verden og da blir jeg sliten når jeg ikke kan det. Hadde det vært min egen familie, kunne jeg gjort hva jeg ville, men nå måtte jeg være mer " påskrudd" 

Men det har vært hyggelig også. I dag har noen av oss hatt en veldig fin tur, mens andre var hjemme forran tv' n. 

Jeg blir sliten av å være «påskrudd» slik du beskriver. Jeg er kroniker da, men jeg skal innrømme at noen ganger er det ikke den fysiske kroppen jeg må hvile, jeg må ha tid for meg selv, men jeg «skylder» på kroppen 😅 Lettere slik.

Asparges gjorde hele dagen min, måtte holde igjen latteren slik at jeg ikke vekket mannen her 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shira! skrev (11 timer siden):

Jeg både lager mat og rydder av bordet, kan ta en klesvask også. Får jeg komme da? 😇

De er jo voksne, men samtidig ikke når det er «hjå mor», fester og blir sliten, da kan de nok bli litt  slappe på å huske på at det er andre i heimen som er forbi «sydenpartying» i dagesvis. 

Jeg sliter litt med at minstemann er 26, og guttungen min er 21. Det var liksom i forgårs at de var faktisk både liten og små gutter 😅

Ja, da kan du få lov til å komme 😉.  

De har blitt voksne.  Men eldstemann er like gammel som deg og det synes jeg er verre å forstå.  Og datteren til dattera skal begynne på skolen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (10 timer siden):

Ja, da kan du få lov til å komme 😉.  

De har blitt voksne.  Men eldstemann er like gammel som deg og det synes jeg er verre å forstå.  Og datteren til dattera skal begynne på skolen…

Tiden går. Det er faktisk litt vanskelig å skjønne, jeg skjønner det jo, samtidig ikke helt.

 

Jeg tror en tur på besøk til deg hadde vært helt supert! Selv om tida har gått, så er jeg ganske sikker på at vi hadde skravlet på sammen måte som før! 😁

Endret av Shira!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (På 10.7.2022 den 21.09):

Skulle nesten tro jeg har litt asparges

Bare du ikke får sitron så går det nok bra :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...